کاهش سرقت در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم از روند کاهشی وقوع انواع سرقت در استان طی ۵ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: بیشترین فراوانی وقوع سرقت مربوط به سرقت موتورسیکلت است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش سرقت در قم
شناسه : 26418 | انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: مقایسه وقوع و کشف انواع سرقت در ۵ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می‌دهد که روند وقوع انواع سرقت در قم سیر نزولی داشته و این روند بایستی ادامه داشته باشد.

وی افزود: آمار ها حاکی است، وقوع سرقت منزل یک درصد کاهش و کشف آن ۱۴درصد افزایش، وقوع سرقت خودرو یک درصد کاهش و کشف آن ۱۱ درصد افزایش و وقوع سرقت موتورسیکلت ۱۴ درصد افزایش و کشف آن نیز ۶ درصد افزایش دارد بنابراین بیشترین فراوانی وقوع سرقت مربوط به موتورسیکلت است که بایستی علاوه بر اینکه پلیس اقدامات تخصصی پیشگیرانه خود را افزایش دهد،مالکان این وسیله نقلیه نیز نکات ایمنی را در پیشگیری از سرقت رعایت کنند و رسانه ها نیز اطلاع رسانی مناسبی را انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه از کاهش ۱۷ درصدی وقوع انواع جرائم سایبری خبرداد و گفت: کشف جرائم سایبری نیز ۱۹ درصد افزایش نشان می دهد.

وی با اشاره به افزایش ۳ درصدی کشف انواع مواد مخدر ، از کاهش ۵۱ درصدی انواع تصادفات در استان خبر داد و افزود: مصدومان تصادفات ۱۴ درصد کاهش و تعداد متوفیان ۴ درصد افزایش داشته است. همچنین آمار کل دستگیر شدگان نیز ۲۸ درصد کاهش نشان می دهد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.