بازدید از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهر قم/ تلاش برای تسریع بهره‌برداری

شهر بیست/ پس از دستور شهردار قم برای تسریع در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی در شهر، بازدیدی از سوی مدیران شهری برای تسریع در این پروژه‌ها و حل مشکلات آنها صورت گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهر قم/ تلاش برای تسریع بهره‌برداری
شناسه : 26317 | انتشار : ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، در بازدید مدیران شهری از پروژه‌های عمرانی، چند پروژه مهم شهر قم که عملیات عمرانی آنها در مراحل پایانی به سر می‌برد، مورد بررسی قرار گرفتند.

شهربازی بوستان غدیر، باغ پرندگان، بوستان خضر، بوستان شهید زین الدین، بوستان کوثر، سوله مدیریت بحران منطقه هشت، بوستان محله یک مسکن مهر و … از جمله پروژه‌هایی بودند که از سوی مدیران شهرداری قم در این بازدید مورد بررسی قرار گرفتند.

در این بازدید معاون خدمات شهری شهردار قم، معاون فنی عمرانی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، معاون مالی و اقتصادی، معاون حمل و نقل و ترافیک، مدیرکل حوزه شهردار و … حضور داشتند.

یکی از پروژه‌هایی این بازدید باغ پرندگان شهر قم بود که عملیات اجرایی آن بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

پروژه دیگر مجموعه بوستان کوثر و بوستان خضر بود که اجرای عملیات روشنایی و تامین هزینه‌های آن مورد تاکید قرار گرفت.

بازدید از سه بوستان در منطقه هشت شهرداری قم و سوله مدیریت بحران این منطقه از دیگر برنامه‌ها بود، در این بازدید تکمیل سریعتر محوطه سوله مدیریت بحران منطقه هشت شهرداری قم مورد تاکید قرار گرفت.

سید امیر سامع، معاون خدمات شهری شهرداری قم در حاشیه این بازدید با اشاره به جلسات برگزار شده و تاکید شهردار قم بر ایجاد یک جهش در افتتاح پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار داشت: با توجه به تاکیدی که شهردار برای تسریع پروژه‌های عمرانی شهر و تکمیل اقدامات اجرایی این پروژه‌ها داشتند، این بازدید با حضور مدیران شهرداری قم صورت گرفت.

وی افزود: در این بازدید تلاش کردیم این پروژه‌ها را از لحاظ وضعیت قراردادی، مالی، اجرایی و فنی بررسی کرده و پشتیبانی کافی برای بهره‌برداری سریع تر را انجام دهیم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به نقش این‌گونه بازدیدها در تسریع تصمیم‌گیری، افزود: در این بازدید که از پروژه‌های منطقه چهار و منطقه هشت شهر قم صورت گرفت، تصمیمات مناسبی گرفته شد.

سامع به شرایط پروژه‌های مورد بازدید از جمله شهربازی بوستان غدیر، باغ پرندگان، بوستان کوثر و … اشاره کرد و گفت: بخشی از این پروژه‌ها را برای آخر شهریور آماده کرده و بخش دیگر را برای ماه بعد در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.