رشد ۵۰۰ برابری دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم/ فارغ‌التحصیلی ۱۰۰ نفر در رشته آموزش‌های شهروندی

شهر بیست/ رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از رشد پانصد برابری دانشجو در این مرکز خبر داد و گفت: برای نخستین بار رشته تاکسیرانی را در جهت ارتقای توانمندی فکری و نرم‌افزاری رانندگان تاکسی، تدوین و اجرا کردیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد ۵۰۰ برابری دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم/ فارغ‌التحصیلی ۱۰۰ نفر در رشته آموزش‌های شهروندی
شناسه : 26284 | انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مصطفی ملایی با اشاره به فعالیت‌های مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم، اظهار داشت: به‌طورکلی مراکز علمی کاربردی، مجموعه‌هایی با هدف ارتقای مهارت و توانمندی بدنه‌های مختلف دستگاه‌ها ازجمله شهرداری است.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به شکل‌گیری این ممجموعه در سال  ۸۲ با سه رشته و ۲۰۷ دانشجو، افزود: در حال حاضر ۱۴ رشته و ۱۰۳۰ نفر دانشجو با همان ۱۱ پرسنل قبلی در مرکز داریم که رشد ۵۰۰ برابری دانشجو با همان نیروی انسانی در این مرکز یکی از دستاوردهای مهم است.

ملایی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب در دوره شهرداری سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، برنامه محوری بر اساس سند راهبردی کلان‌شهر قم است، ابراز کرد: در جهت ارتقای توانمندی و تربیت سرمایه‌های انسانی و رفع نیازهای شهرداری در هر مقطع در چشم‌انداز و در بازده زمانی ۱۴۱۴ و برش‌های مختلف این موارد دیده‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک‌زمانی نیاز به تحول فرهنگی داشتیم که در این برهه۱۰۰ نفر فارغ‌التحصیل در رشته آموزش‌های شهروندی داریم که هر یک کارشناس هستند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم عنوان کرد: برای نخستین بار رشته تاکسیرانی را در جهت ارتقای توانمندی فکری و نرم‌افزاری رانندگان تاکسی با حمایت معاونت حمل‌ونقل ترافیک و تاکسیرانی تدوین و اجرا کردیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.