کوروش زارعی در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان کرد

تکذیب شایعه برکناری رئیس سابق حوزه هنری قم/ مدیران ارشد حوزه هنری تلاش زیادی برای تمدید مأموریت سیدین‌نیا کردند

شهر بیست/ مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با تجلیل از شخصیت و عملکرد مدیریتی سید مهدی سیدین‌نیا در دوران ۱۶ ساله حضور در حوزه هنری، هرگونه شایعه برکناری وی را به دلیل اظهارنظر درباره موسیقی تکذیب کرد و گفت: به هیچ عنوان آقای سیدین‌نیا برکنار نشد. مدیران ارشد حوزه هنری تهران در این مدت تلاش زیادی کردند که مدت مأموریت ایشان در حوزه هنری تمدید شود اما سازمان صداوسیما موافقت نکرد و نیاز مبرم به وجود و مدیریت ایشان داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تکذیب شایعه برکناری رئیس سابق حوزه هنری قم/ مدیران ارشد حوزه هنری تلاش زیادی برای تمدید مأموریت سیدین‌نیا کردند
شناسه : 26194 | انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴   پرینت

کوروش زارعی در حاشیه حضور در هیئت هنر و رسانه قم در گفت‌وگو با خبرنگار با «شهر بیست»، از شخصیت و عملکرد مدیریتی سید مهدی سیدین‌نیا رئیس سابق حوزه هنری قم در دوران شانزده ساله حضور در حوزه هنری تجلیل کرد و گفت: آقای سیدین‌نیا از مردان نیک است و در این مدت از بهترین مدیران خانواده حوزه هنری کشور بود.

وی با اشاره به اینکه سیدین‌نیا از سازمان صداوسیما مأمور حضور در حوزه هنری شده بود، تصریح کرد: ایشان در دوران مدیریت دوازده ساله در حوزه هنری اصفهان، منشأ خدمات بسیاری از جمله توسعه زیرساخت‌های سینمایی و هنری در این شهر بود و زمانی که هم به ستاد آمد و معاون اجرایی امور استان‌های حوزه هنری شد، تلاش وافری داشت و کارهای ارزشمندی کرد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به حضور ۲۱ ماهه سیدین‌نیا در حوزه هنری قم، گفت: ایشان در همین مدت کوتاهی که در قم حضور داشت، توانست ساخمان حوزه هنری را جابه‌جا کند و فضای اداری و آموزشی اهالی فرهنگ و هنر و ادب قم را توسعه بدهد و پیگیر راه اندازی خانه هنرمندان و احداث باغ هنر بود.

زارعی افزود: آقای سیدین‌نیا به دلیل تمدید نشدن مأموریت‌شان در حوزه هنری و صدور حکم معاونت سیمای اصفهان توسط سازمان صداوسیما، برای ادامه خدمت راهی سازمان شد.

وی با تأکید بر اینکه آقای سیدین‌نیا در هرکجا بوده منشأ خیر و برکت بوده، گفت: ایشان مدیری باشخصیت، متین، آرام، متدین، باتقوا، مؤمن و آزاده است و مدیریت فرهنگی و هنری را خوب می‌شناسد.

وی با بیان اینکه آقای سیدین‌نیا تخصص ویژه‌ای در توسعه زیرساخت‌ها دارد، افزود: قطعا اگر مأموریت ایشان در حوزه هنری تمدید شده بود، برای حوزه هنری قم سینما و سالن تئاتر ایجاد می‌کرد و ابتکارات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های هنری قم داشت.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری همچنین با تکذیب هرگونه شایعه برکناری سیدین‌نیا به دلیل اظهارنظر در رابطه با برگزاری کنسرت موسیقی در قم، گفت: به هیچ عنوان آقای سیدین‌نیا برکنار نشد. مدیران ارشد حوزه هنری تهران در این مدت تلاش زیادی کردند که مأموریت ایشان در حوزه هنری تمدید شود اما سازمان صداوسیما موافقت نکرد چراکه نیاز مبرم به وجود و مدیریت آقای سیدین‌نیا داشت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.