پایان مأموریت «سیدین‌نیا» در حوزه هنری/ بازگشت موقت «معلمی» به قم

شهر بیست/ با پایان یافتن دوران مأموریت خدمت سید مهدی سیدین‌نیا در حوزه هنری، مجدالدین معلمی به طور موقت سرپرست حوزه هنری قم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پایان مأموریت «سیدین‌نیا» در حوزه هنری/ بازگشت موقت «معلمی» به قم
شناسه : 26125 | انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، با پایان یافتن دوره مأموریت خدمت شانزده ساله سید مهدی سیدین‌نیا در حوزه هنری، رئیس سابق حوزه هنری قم به نصف جهان بازگشت و معاون سیمای صداوسیمای اصفهان شد.

سیدین‌نیا که سال ۸۳ با چندین سال تجربه از صداوسیما راهی حوزه هنری شده بود، به مدت دوازده سال در حوزه هنری اصفهان مدیریت کرد و چند ماه بعد راهی پایتخت شد و معاونت اجرایی امور استان‌های حوزه هنری را برعهده گرفت.

سیدین‌نیا که چند ماهی نیز به تبریز رفت و سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی شد، ۳۰ آبان ۹۷ با حضور در قم، به صندلی ریاست حوزه هنری قم تکیه زد و جانشین معلمی جوانی شد که راهی پایتخت شده بود و مسئولیت جدیدش در معاونت هنری حوزه هنری را تجربه می‌کرد.

سیدین‌نیا در دوران بیست و یک ماهه خدمت خود در قم، برای بهبود زیرساخت‌های حوزه هنری قم تلاش چشمگیری کرد و ماحصل آن جابه‌جایی ساختمان حوزه هنری قم و به پایان رساندن مطالعات احداث پروژه باغ هنر بود.

رئیس سابق حوزه هنری قم مردادماه در یک گفت‌وگوی مفصل و خواندنی پاسخگوی خبرنگار «شهر بیست» درباره عملکرد دوران خود در حوزه هنری قم شد و نظراتش را درباره مسائلی نظیر کنسرت موسیقی و مهاجرت هنرمندان بیان کرده بود. این گفت‌وگو را می‌توانید «اینجا» بخوانید. 

با پایان مأموریت سیدین ‌نیا در حوزه هنری، مجید مصلحی مدیرکل اموراستان‌ها و مجلس حوزه هنری طی نامه‌ای از خدمات رئیس پیشین حوزه هنری استان قم قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای سیدمهدی سیدین‌نیا

با سلام و تحیّت؛

خدمات خالصانه‌ی سال‌های متمادی و متداوم جنابعالی در حوزه هنری انقلاب اسلامی مصداق باقیات صالحات و ان‌شاءالله عمل صالح و مأجور نزد پروردگار متعال است.

ضمن پاسداشت تلاش‌های مؤثر و مثمر شما درسالیان خدمت ومأموریت درحوزه هنری انقلاب اسلامی، با توجه به پذیرش مسؤولیت در سازمان مبدأ خود، بدینوسیله پایان مأموریت شما را در حوزه هنری استان قم اعلام می‌دارم.

ان‌شاءالله همواره مشمول توفیقات الهی باشید.»

 

مصلحی همچنین در حکم دیگری، مجدالدین معلمی را با حفظ سمت، به طور موقت سرپرست حوزه هنری قم کرد.

 در بخشی از حکم سرپرست جدید حوزه هنری قم آماده است:

«برادر گرامی جناب آقای مجدالدین معلمی

با سلام

نظر به سوابق ارزنده، تجارب و توانمندی‌های ارزشمندتان و همچنین شناخت مسائل فرهنگی و هنری استان قم،‌ جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه هنری استان قم منصوب می‌نمایم.

امیدوارم در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف سازمان مشمول توفیق الهی باشید.»

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.