اعلام جزئیات پروژه‌های افتتاح شده شهرداری قم در هفته دولت

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به افتتاح ۱۱۰ پروژه شهری به مناسبت هفته دولت، گفت: برای این پروژه‌ها در شهرداری قم، ۱۱۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعلام جزئیات پروژه‌های افتتاح شده شهرداری قم در هفته دولت
شناسه : 25991 | انتشار : ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان تا همیشه الگوی ماندگار برای مدیریت اسلامی در کشور خواهند بود.

وی با اشاره به افتتاح ۱۱۰ پروژه شهری به مناسبت هفته دولت افزود: برای این پروژه ها در شهرداری قم ۱۱۵ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: از جمله این پروژه ها می توان به احداث بوستان ممتاز یک و دو، احداث محوطه باغ موزه دفاع مقدس، احداث رفیوژ کمربندی امام علی(ع) و تعمیر و بهسازی پل شهید مصطفی خمینی توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری قم اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان زیباسازی شهرداری قم هم با پروژه هایی مانند نورپردازی فاز دو تقاطع غیر همسطح شهدای ۷۲ تن، پل مقداد و بلوار حضرت خدیجه به استقبال هفته دولت آمده افزود: اجرای نقش برجسته زیرگذر حضرت حمزه سید الشهدا از دیگر اقدامات این سازمان برای هفته دولت امسال است.

کلانتر زاده اظهار داشت: منطقه سه شهرداری قم هم در هفته دولت امسال پروژه هایی مانند روکش آسفالت رمپ عوارضی کاشان، بلوار نواب، بلوار عابدی، خیابان بهارستان، خیابان کشوری، خیابان شهید فهمیده شمالی، بلوار اشراق و …. را افتتاح کرده است.

وی ادامه داد: در منطقه دو شهرداری قم هم به مناسبت هفته دولت امسال، احداث بوستان صداقت، احداث خیابان مولایی و همچنین تکمیل خیابان شهید رسول دادخواه برنامه ریزی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: پیاده رو سازی خیابان ۱۹ دی با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان و همچنین پیاده رو سازی میدان جانبازان و بهسازی دیواره های پیرامون بلوار شهید سلیمانی از جمله پروژه های منطقه هفت برای این ایام است.

وی افزود: در منطقه ۶ هم پروژه دفع آبهای سطحی با هزینه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و همچنین اصلاح انهار سطح منطقه با هزینه دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

کلانتر زاده با اشاره به پیاده رو سازی بلوار کلهری در منطقه پنج گفت: احداث کوچه پنج خیابان کبیری و احداث رینگ دوم مسجد جمکران همچنین احداث خیابان حریم ریل راه آهن در اسماعیل آباد از دیگر پروژه های منطقه پنج شهرداری قم به مناسبت هفته دولت است.

وی با اشاره به توجه ویژه منطقه چهار شهرداری قم به پروژه های بهسازی و روکش آسفالت به منظور بهبود عبور و مرور شهری اظهار داشت: روکش آسفالت خیابان انسجام، بلوار جمهوری، خیابان عطاران، شهرک زین الدین، خیابان فجر، خیابان صفاشهر، شوارع سالاریه و … از جمله این پروژه ها است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به احداث پیاده روی بلوار شهید آوینی و بهسازی مسیر پیاده روی کوه خضر ادامه داد: احداث باند کندروی بلوار غدیر با هزینه دو میلیارد تومانی از دیگر پروژه های منطقه چهار شهرداری قم برای هفته دولت است.

وی با اشاره به احداث پیاده راه خیابان ارم و انقلاب با هزینه ۹ میلیارد تومانی در منطقه هفت اضافه کرد: پیاده رو سازی معابر مهم این منطقه از جمله خیابان ۱۹ دی، خیابان صفاییه، خیابان نیایش و … از دیگر پروژه های این منطقه است.

کلانتر زاده گفت: منطقه هشت شهرداری قم هم با احداث ساختمان مدیریت پسماند در این منطقه و همچنین بوستان محله هشت مسکن مهر و سوله بحران پردیسان با هزینه دو میلیارد تومانی به استقبال هفته دولت امسال رفته است.

احداث بوستان محتشم، بوستان متین و خیابان دارالحدیث از جمله پروژه های افتتاحی منطقه یک در هفته دولت امسال است که مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم به آن اشاره کرد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.