بازدید سازمان آتش‌نشانی قم از تکایا و حسینیه‌های شهر

شهر بیست/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از هیئت‌های مذهبی خواست که به منظور هماهنگی لازم برای بازدیدهای ایمنی، محل برگزاری مراسم خود را به سازمان آتش‌نشانی اطلاع دهند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید سازمان آتش‌نشانی قم از تکایا و حسینیه‌های شهر
شناسه : 25968 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برحسب وظیفه ذاتی خود در برقرار ایمنی در سطح شهر بر مسائل ایمنی مراسم محرم نیز نظارت دارد، اظهار کرد: سازمان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و بازدید ایمنی از تکایا و حسینیه‌ها و هیئت‌هایی است که مجوزهای لازم برای برگزاری مراسم را دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تأکید کرد: از هیئت‌های مذهبی که مجوزها را اخذ کرده‌اند، خواهشمندیم که مکان برگزاری را حتما به اطلاع سازمان برسانند تا همکاران من نسبت به بازدید آن محل اقدام کنند.

کریمی گفت: استقرار خودروهای عملیاتی در مصلی قدس، ورزشگاه حیدریان، ورزشگاه تختی، کوه خضرنبی، مسجد المصطفی در محله یزدان شهر، مسجد مقدس جمکران، مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)، مدرسه لبنانی‌ها واقع در میدان نماز و … از اقدامات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در این ایام است.

وی افزود: همچنین بازدیدهای سیار از تکایا و حسینیه‌هایی که سطح شهر مستقر هستند صورت می‌گیرد تا اگر مشکلی وجود داشت بتوانیم به موقع اقدام کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.