سهولت تردد در مسیر ریل راه آهن با احداث زیرگذر

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم از احداث دو زیر گذر در مسیر ریل راه آهن و برای سهولت تردد در خیابان امام رضا(ع) در خیابان رسول دادخواه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سهولت تردد در مسیر ریل راه آهن با احداث زیرگذر
شناسه : 25862 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به برنامه ساخت دو زیرگذر جدید برای ریل راه آهن، اظهار داشت: با متوقف کردن حرکت قطارها در یک شیفت کاری و جمع آوری ریل راه آهن به مدت ده ساعت عملیات نصب باکس‌های مخصوص زیرگذر عابر پیاده در خیابان رسول دادخواه انجام خواهد شد.

شهردار منطقه دو قم افزود: احداث دو زیرگذر عابر پیاده جهت عبور شهروندان از مسیر ریل راه آهن و تردد به خیابان امام رضا(ع) در خیابان رسول دادخواه در دستور کار شهرداری این منطقه قرار گرفته است.

رحیمی ادامه داد: زیرگذر اول در محدوده پل ۹ دی در حال احداث است و عملیات نصب باکس‌ها تا پایان روز شنبه به طول خواهد انجامید.

وی اظهار داشت: به زودی عملیات احداث زیرگذر دوم نیز اجرایی خواهد شد که با احداث این دو زیرگذر اهالی به آسانی می‌توانند دردو سوی ریل تردد کنند.

شهردار منطقه دو قم افزود: یکی از مهم ترین دلایل احداث این زیرگذرها سهولت تردد شهروندان به مصلای قدس برای برپایی نماز جمعه است.

رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر قم در سال جاری، در تقاطع رسول دادخواه و پاسداران زیرگذری جهت اتصال بلوار پاسداران به بلوار امام رضا(ع) احداث خواهد شد.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.