استفاده از تصاویر عاشورایی در فضاسازی شهری در قم/ شهرداری قم پیشگام فضاسازی عاشورایی در کشور

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، استفاده از تصاویر عکاسان قمی در فضاسازی شهری را ابتکاری نو دانست و گفت: امیدواریم این حرکت آغاز همکاری‌های مستمر و هدفمند شهرداری قم و هنرمندان باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استفاده از تصاویر عاشورایی در فضاسازی شهری در قم/ شهرداری قم پیشگام فضاسازی عاشورایی در کشور
شناسه : 25854 | انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به آغاز ماه محرم و لزوم فضاسازی شهری، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع و تغییر شکل برگزاری عزاداری‌ها نباید اجازه دهیم شور حسینی در بین مردم کم شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، یکی از ابتکارات شهرداری قم را استفاده از نمادها و تصاویر عاشورایی سال‌های گذشته در سطح شهر دانست و افزود: ابتکار استفاده از عکس‌ها فضای خاصی را در شهر ایجاد کرده و این ابتکار مورد استقبال سایر کلان‌شهرها نیز قرارگرفته است.

کلانترزاده مشارکت همه اقشار جامعه را در مدیریت شهری و نشاط اجتماعی جامعه مؤثر خواند و تأکید کرد: مدیریت شهری نیازمند حضور همه اقشار در صحنه بوده و باید این تعامل و همکاری در سطح وسیعی شکل گیرد.

وی همکاری عکاسان و هنرمندان را در فضاسازی شهری ماه محرم امسال قدمی در جهت ارتقای مشارکت مردمی خواند و تصریح کرد: استقبال مردم و پیام‌هایی که در سامانه ۱۳۷ از طرف مرم دریافت کردیم نشان‌دهنده تأثیرگذاری آن در جامعه بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تشکر ویژه از مشارکت عکاسان هنرمند و خوش فکر در این اقدام بی‌نظیر، تأکید کرد: امیدواریم این حرکت آغاز همکاری‌های مستمر و هدفمندی بین شهرداری قم و سایر هنرمندان شده و شاهد ارتقاء شورونشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.