نصب و به‌روزرسانی ۴۰ المان عاشورایی در قم

شهر بیست/ سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: برای ایام محرم امسال نصب و به‌روزرسانی ۴۰ المان عاشورایی از جمله المان نخل در میدان آستانه برنامه‌ریزی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نصب و به‌روزرسانی ۴۰ المان عاشورایی در قم
شناسه : 25832 | انتشار : ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی منش با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قم به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان، اظهار داشت: در این راستا ۴۰ المان عاشورایی در شهر قم نصب وبه‌روز رسانی شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به نصب ۱۰ المان نخل در میدان آستانه، اظهار داشت: همچنین ۱۰ المان بیرق، ۱۰ المان زنجیر و ۱۰ المان کاسه سقا نصب و به‌روزرسانی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به نصب ۵۰ هزار متر ریسه مشکی در سطح شهر به مناسبت این ایام، افزود: همچنین برای فضاسازی شهر قم در ایام محرم هزار و ۵۰۰ آویز مشکی نصب شده است.

موسوی منش ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که در زمینه سیما و منظر شهری در ایام محرم صورت گرفته، به‌روزرسانی سروهای سطح شهر ویژه ایام محرم است.

وی گفت: همچنین به‌روزرسانی المان‌های نوری سطح شهر به روشی که مناسب با حال و هوای شب‌های محرم باشد، در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به وجود برج‌های اذان گو در سطح شهر، ادامه داد: پخش نواهای محرمی در این برج‌ها از جمله برنامه‌ریزی‌های این ایام است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.