توزیع پوشش اختصاصی میکروفون در هیئت‌های مذهبی/ صدای رادیو محرم در تاکسی‌های قم طنین‌انداز می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از توزیع تعدادی پوشش اختصاصی میکروفون در میان مداحان و هیئت‌های مذهبی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا خبرداد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع پوشش اختصاصی میکروفون در هیئت‌های مذهبی/ صدای رادیو محرم در تاکسی‌های قم طنین‌انداز می‌شود
شناسه : 25780 | انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانتر‌زاده با اشاره به شرایط خاص محرم امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: یکی از اقدامات اداره‌کل ارتباطات شهرداری قم برای برگزاری محرم حسینی همراه با رعایت نکات بهداشتی، توزیع پوشش‌های اختصاصی میکروفون برای استفاده در هیئت‌های مذهبی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه این پوشش‌ها در اختیار شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان قرار گرفته است، گفت: باید این را ترویج کنیم که هر منبری یا مداح یک پوشش اختصاصی برای میکروفون داشته باشد تا شیوع بیماری صورت نگیرد.

کلانترزاده با اشاره به اختصاص بودجه خاص در شهرداری برای فضاسازی محرم امسال، ادامه داد: تمام خیابان‌ها، برج‌ها، میادین، معابر و … به صورت ویژه فضاسازی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فضاسازی محرم با مشارکت شهروندان باید به معابر فرعی و خانه‌ها هم برسد، افزود: اگر در سال‌های قبل کثرت جمعیت در یک مجلس بود امسال می‌توانیم کثرت در مجالس داشته باشیم و هر خانه یک حسینیه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به تاکسیرانی ابلاغ شده تا تاکسی‌ها روی موج رادیو محرم تمرکز داشته باشند و نوای محرم در حمل و نقل عمومی هم طنین انداز شود.

کلانترزاده ادامه داد: با کمک نیروهای جهادی قرار است تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها فضاسازی شده و کمک کنیم تا در کل شهر یک اتفاق خوب رقم بخورد.

کلانترزاده با اشاره به اهمیت انتقال شور حسینی به تمام محلات شهر، افزود: قم را به ۵۰ محله تقسیم کرده و ۵۰ مسجد انتخاب شده‌اند تا به لایه های درونی شهر نیز شور حسینی منتقل شود.

وی با اشاره به توجه به آیین سیاه پوشی در آغاز محرم، گفت: این آیین سالیان سال است که در شهر قم برگزار می‌شود و تیم تصویربرداری شهرداری از این مراسم در سطح شهر تصویربرداری می‌کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به برگزاری طرح هر خانه یک حسینیه با مشارکت شهرداری قم، ادامه داد: تلاش ما این است که در روزهایی که مردم نمی‌توانند به مراسم‌های بزرگ بروند، مراسم‌های کوچک و خانوادگی را ترویج کنیم.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.