خیابان ۱۴۰۰ متری برای دسترسی اهالی جمکران احداث می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از تکمیل بلوار حضرت نرجس در رینگ اول مسجد جمکران و خیابان ظهور به طول ۱۴۰۰ متر خبر داد و گفت: این پروژه در سال آینده در اختیار ساکنان اطراف مسجد مقدس جمکران قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خیابان ۱۴۰۰ متری برای دسترسی اهالی جمکران احداث می‌شود
شناسه : 25632 | انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با تشریح اقدامات انجام‌شده در منطقه پنج قم و اجرای پروژه‌ها، اظهار داشت: بلوار حضرت خدیجه(س) به طول ۷ کیلومتر به‌عنوان رینگ دوم مسجد مقدس جمکران است که دور مسجد مقدس جمکران را به فاصله ۴۰۰ متری احاطه کرده و به طول ۲ کیلومتر و ۳۰۰ راه‌اندازی شده و در اختیار مردم قرارگرفته است.

شهردار منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: ۵ کیلومتر از این رینگ، به تملک و تعامل مردم بستگی دارد، برخی از شهروندان در این منطقه دارای املاک بزرگی در اطراف مسجد مقدس جمکران بوده که اگر تملک شود و در اختیار مردم و نماز گذاران قرار بگیرد، خیابان‌کشی و آبادانی در چهره شهر به وجود می‌آید.

اقبالیان افزود: تکمیل بلوار حضرت نرجس در رینگ اول مسجد جمکران و خیابان ظهور در دست اقدام است، در این پروژه شرایطی ایجاد شد که ۴۰۰ متر داخل و ۱۰۰۰ متر خارج از محدوده است، به همین دلیل روند اخذ مجوزها طولانی شده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری تملک حاشیه‌ای این خیابان انجام می‌شود و در برنامه سال آینده خیابانی ۱۴۰۰ متری در اختیار ساکنین مسجد مقدس جمکران قرار می‌دهیم که راه دسترسی محلی است.

شهردار منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه بلوار حضرت حجت(عج) از مقابل درب ۶ و ۵ مسجد مقدس جمکران شروع می‌شود و به رینگ دوم کمربندی جنوبی شهر قم اتصال می‌یابد، یادآور شد: این پروژه خیابانی ۹۰ متری است و بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، دراین‌باره تملکات شروع‌شده و تا اواسط سال آینده انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.