پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب

شهر بیست/ شهردار منطقه هفت قم از پیشرفت ۶۰ درصدی پیاده‌راه خیابان انقلاب و اتمام این پروژه در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: با وجود مشکلات تورمی، این پروژه در حال حاضر مشکل مالی و اجرایی ندارد و با قوت در مسیر خود حرکت می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب
شناسه : 25420 | انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان انقلاب، اظهار داشت: این پروژه تا پاییز امسال به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اینکه درحال حاضر پیمانکار مشغول بتن‌ریزی کف خیابان است، افزود: اجرای سنگفرش هم حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

متین‌فر با اشاره به اینکه پیشرفت بتن‌ریزی بیش از سنگفرش این خیابان است، گفت: تلاش ما این است که برای محرم امسال سطح خیابان آماده حضور عزاداران باشد.

به گفته وی، پاکسازی مصالح و شست و شو همچنین رفع خطر چاله‌ها و ایجاد ایمنی در طول اجرای مسیر از جمله اقداماتی است که پیش از آغاز محرم امسال صورت خواهد گرفت.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به گرانی‌های اخیر و تعدیل پروژه، اظهار داشت: با وجود مشکلات تورمی، این پروژه در حال حاضر مشکل مالی و اجرایی ندارد و با قوت در مسیر خود حرکت می‌کند.

خاطرنشان می‌شود چهار مردان یا خیابان انقلاب از خیابان‌های دوره پهلوی شهر قم است که نقش حساسی در پیروزی انقلاب داشته و این روزها پیاده‌سازی این مسیر به منظور آرام‌سازی ترافیکی و هویت بخشی به این معبر از حدفاصل سه راه شیخان تا چهار راه عماریاسر توسط شهرداری قم پیگیری می‌شود.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.