میزان پسماند عفونی قم مشخص نیست

شهر بیست/ معاون شهردار قم با اشاره به معضل مخلوط شدن زباله‌های عفونی با پسماند تر و خشک در خانه‌ها، گفت: روزانه ۷۰۰ تن پسماند در قم تولید می‌شود اما میزان پسماند عفونی به‌طور دقیق مشخص نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
میزان پسماند عفونی قم مشخص نیست
شناسه : 24654 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم که با حضور شهردار قم و مدیران بهداشت و درمان استان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا کمیته ده‌گانه‌ای برای مدیریت موضوعات مرتبط در حوزه شهری تشکیل داد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: از روز اول شهرداری جزو دستگاه‌های خدمات رسان و در معرض انواع آلودگی‌ها قرار داشت اما با همت و تلاش همکاران توانستیم این بحران را تا حدود زیادی در پیک نخست پشت سر بگذاریم.

سامع با اشاره به اینکه در ادامه مسیر مبارزه با کرونا نیاز به کمک فنی داریم، ادامه داد: روزانه ۷۰۰ تن پسماند در قم تولید می‌شود که میزان پسماند عفونی به‌طور دقیق مشخص نیست.

وی با اشاره به معضل مخلوط شدن زباله‌های عفونی با پسماند تر و خشک در خانه‌ها، ادامه داد: نیاز داریم که دانشگاه علوم پزشکی در زمینه آموزش و هشدار به شهروندان برای این مقوله وارد شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آمادگی شهرداری برای تدوین پروتکل‌های بهداشتی برای خدمات مختلف شهری، اظهار داشت: با بررسی اتفاقات پیش‌آمده آسیب‌ها در ایام کرونا را شناسایی کرده و نیاز به راهکارهای فنی در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان داریم.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.