باغ جهانگیری بوستان می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از احداث بوستان در بلوار شهید کلهری خبر داد و گفت: بوستانی در باغ جهانگیری به مساحت ۱۴ هزار مترمربع در حال تملک است تا در جهت توسعه فضای سبز حفظ و نگهداری شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باغ جهانگیری بوستان می‌شود
شناسه : 24651 | انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به اهمیت افزایش سرانه فضای سبز در منطقه پنج، اظهار داشت: در این منطقه بوستان‌های خوبی طراحی‌شده که بیش از ۲۰ هکتار است و دراطراف جمکران درحال تملک هستیم، به‌ویژه بوستان آفتاب در بحث نشاط و ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی و کتابخانه دارای اهمیت زیادی است.

شهردار منطقه پنج قم ادامه داد: در کنار آن بوستان‌های بزرگ‌تر دیگری در مسیر می‌توان در حوالی بلوار حضرت خدیجه(س) در بوستان زائر و کوهسار و ۱۰۰۰ هکتاری شهری طراحی کرد که در نشاط و تندرستی نقش دارد.

اقبالیان با بیان اینکه  اقداماتی همچون سکوسازی، تکمیل سرویس بهداشتی و نمازخانه در بوستان‌ها در دست اقدام است، ابراز کرد: نشاط شهروندی یکی از موضوعات بسیار مهم در مدیریت شهری است، دراین‌باره احداث بوستان ویژه بانوان ازجمله طرح‌های مهم در ایجاد نشاط شهروندی در کنار دیگر اقدامات است.

وی با اشاره به احداث بوستان در بلوار شهید کلهری، تصریح کرد: در این خصوص بوستانی در باغ جهانگیری در بلوار شهید کلهری به مساحت ۱۴ هزار مترمربع در حال تملک است تا در جهت توسعه فضای سبز حفظ و نگهداری شود که در سال جاری این باغ به‌طور کامل تملک می‌شود.

شهردار منطقه پنج قم با تأکید بر اهمیت توسعه فضای سبز و بوستان‌های شهری، یادآور شد: سال آینده احداث بوستان بانوان به سرانجام می‌رسد و در اختیار شهروندان منطقه ۵ قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
طرح جامع شهرک سوم پرنیان قم ابلاغ شد
نجات جان مادر باردار قمی
ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری
توسعه هوشمندسازی ترافیکی در پردیسان
طلب ۶ هزار میلیاردی شهرداری قم از نهادهای دولتی
فاز نخست خط یک مترو قم برق‌دار شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.