روز پرحادثه در قم/ از غرق شدگی یک کودک قمی تا جان‌باختن بر اثر سقوط از ارتفاع

شهر بیست/ سخنگوی اورژانس قم گفت: متأسفانه سقوط آقایی حدود ۴۰ ساله از ارتفاع در خیابان چهارمردان منجر به فوت در دم او شد و حضور به موقع و تلاش های پرسنل اورژانس ۱۱۵ به دلیل شدت آسیب های وارده موثر واقع نشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روز پرحادثه در قم/ از غرق شدگی یک کودک قمی تا جان‌باختن بر اثر سقوط از ارتفاع
شناسه : 22951 | انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در تشریح حوادث شاخص استان از صبح امروز پنجشنبه ۱۵ خرداد، گفت: ساعت ۱۳:۴۵ در بخش کهک، کودک ۲/۵ ساله دچار غرق شدگی و خفگی شد و علائم حیاتی را از دست داد اما خوشبختانه با حضور آمبولانس اورژانس از بخش کهک و نیز در ادامه تلاش های پرسنل درمانگاه کهک و اعزام اورژانس هوایی و تلاش های پرسنل اورژانس بیمارستان شهید بهشتی باعث شد، فعلا قلب کودک شروع به تپیدن کند.

وی افزود: در ساعت ۱۳:۵۰ برخورد عابر و خودرو باعث آسیب شدید عابر از تمامی قسمت‌های بدن و ضربه سر شد و مصدوم که آقایی حدودا ۵۰ ساله هست، با عملیات احیا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهیدبهشتی منتقل شد.

سخنگوی اورژانس قم تصریح کرد: همچنین در ساعت ۱۵:۲۰ ابتدای جاده تاج خاتون برخورد دو خودروی سمند و پراید ۵ مصدوم داشت که مصدومین با ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

وی افزود: همچنین ساعت ۱۷:۰۰ سقوط آقایی حدودا ۴۰ ساله از ارتفاع در خیابان چهارمردان منجر به فوت در دم ایشان شد و حضور به موقع و تلاش های پرسنل اورژانس ۱۱۵ به دلیل شدت آسیب های وارده موثر واقع نشد.

فراهانی معاون اورژانس ۱۱۵ قم در پایان گفت : داستان تلخ و ناگوار تصادفات و حوادث و اتفاقات که اکثریت آنان هم ریشه در بی احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی دارد، متاسفانه همچنان ادامه دارد و نتیجه آن داغدار شدن خانواده و رقم زدن معظلات و مشکلات اجتماعی برای خانواده و جامعه ودارد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها شاهد آماری از غرق شدگی و خفگی در استخرها و فضاهای خانگی در روستاها و بخش‌ها هستیم.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.