دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم پایان یافت

شهر بیست/ دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوان استان قم، جمعه ۲۸ دی ماه که با استقبال گسترده خانواده ها، کودکان و نوجوانان مواجه شد، به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم پایان یافت
شناسه : 2290 | انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این نمایشگاه در سه روز پایانی خود با استقبال چشمگیرتری نسبت به روزهای پیشین همراه بود و دانش آموزان مدارس مختلف استان نیز از آن بازدید کردند و با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب، بزرگترین رویداد فرهنگی شهر است، انتظار می رفت که در شهر مذهبی و دانشگاهی و حوزوی قم، این مهم از روزهای ابتدایی به همین ترتیب باشد.

این نمایشگاه در سه طبقه و در مساحتی به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع برگزار شد. ۱۸هزار عنوان کتاب از  ۱۱۰ ناشر برتر کشور از استان های گوناگون مانند قم، تهران و خراسان رضوی در آن عرضه شده بود.

برگزاری نشست های تخصصی از سوی انجمن ناشران کودک و نوجوان استان قم، حضور غرفه های کمک آموزشی، ارائه خدمات رایگان کلینیک دندانپزشکی مادر و کودک و راه اندازی خانه بازی کودک و همچنین توزیع سه میلیارد ریال بُن خرید کتاب از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

درصد رضایتمندی مردم و همچنین مسئولان و بازدید کنندگان بسیار بالا بوده است که امید می رود این رویداد با توجه به ظرفیت و توانمندی های بالای استان در بخش کتاب از جمله حضور ناشران کودک و نوجوان که هر سال جزو برگزیدگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز هستند، به صورت مستمر در شهر قم برگزار شود.

گفتنی است نخستین دوره نمایشگاه کتاب تخصصی کودک و نوجوان استان قم در سال ۱۳۹۱ در مجتمع فرهنگی امام خمینی جنب گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) برگزار شد و دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم از ۲۰ دی ماه جاری در تالار مرکزی شهر واقع در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، میدان شهید نواب صفوی آغاز شد و تا ٢٨ دی ماه جاری، صبح و عصر پذیرای دوستداران کتاب بود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.