دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم پایان یافت

شهر بیست/ دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودکان و نوجوان استان قم، جمعه ۲۸ دی ماه که با استقبال گسترده خانواده ها، کودکان و نوجوانان مواجه شد، به کار خود پایان داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دومین نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در قم پایان یافت
شناسه : 2290 | انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، این نمایشگاه در سه روز پایانی خود با استقبال چشمگیرتری نسبت به روزهای پیشین همراه بود و دانش آموزان مدارس مختلف استان نیز از آن بازدید کردند و با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب، بزرگترین رویداد فرهنگی شهر است، انتظار می رفت که در شهر مذهبی و دانشگاهی و حوزوی قم، این مهم از روزهای ابتدایی به همین ترتیب باشد.

این نمایشگاه در سه طبقه و در مساحتی به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع برگزار شد. ۱۸هزار عنوان کتاب از  ۱۱۰ ناشر برتر کشور از استان های گوناگون مانند قم، تهران و خراسان رضوی در آن عرضه شده بود.

برگزاری نشست های تخصصی از سوی انجمن ناشران کودک و نوجوان استان قم، حضور غرفه های کمک آموزشی، ارائه خدمات رایگان کلینیک دندانپزشکی مادر و کودک و راه اندازی خانه بازی کودک و همچنین توزیع سه میلیارد ریال بُن خرید کتاب از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

درصد رضایتمندی مردم و همچنین مسئولان و بازدید کنندگان بسیار بالا بوده است که امید می رود این رویداد با توجه به ظرفیت و توانمندی های بالای استان در بخش کتاب از جمله حضور ناشران کودک و نوجوان که هر سال جزو برگزیدگان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز هستند، به صورت مستمر در شهر قم برگزار شود.

گفتنی است نخستین دوره نمایشگاه کتاب تخصصی کودک و نوجوان استان قم در سال ۱۳۹۱ در مجتمع فرهنگی امام خمینی جنب گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) برگزار شد و دومین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان قم از ۲۰ دی ماه جاری در تالار مرکزی شهر واقع در بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، میدان شهید نواب صفوی آغاز شد و تا ٢٨ دی ماه جاری، صبح و عصر پذیرای دوستداران کتاب بود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.