گزارش هزینه‌‌کردهای شهرداری قم در سال ۹۸/ تسویه ۴۲۲ میلیارد تومان از دیون

شهر بیست/ معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم عملکرد شهرداری را در تسویه‌حساب‌های دیون عمرانی در سال ۹۸ مثبت ارزیابی کرد و گفت: سال ۹۸ بودجه‌ای بالغ‌بر ۵۶۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص داده شد که نهایتاً ۴۲۲ میلیارد تومان تسویه‌حساب را داشته و بزرگ‌ترین رقم نیز مربوط به تسویه‌حساب‌های بانکی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گزارش هزینه‌‌کردهای شهرداری قم در سال ۹۸/ تسویه ۴۲۲ میلیارد تومان از دیون
شناسه : 22524 | انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی حسام نژاد با اشاره به اهمیت شفافیت و ارائه اطلاعات صحیح به مردم، اظهار داشت: یکی از حقوق مردم، آگاهی از وضعیت هزینه‌کرد بودجه است و شفافیت یکی از اولویت‌های شهرداری قم در تعامل با مردم است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم به تشریح عملکرد شهرداری قم در سال ۹۸ پرداخت و هزینه‌‌های ثبت‌شده در دفاتر مالی را مدنظر قرار داد و افزود: شهرداری قم در سال ۹۸  با ثبت ۸۴ درصدی عملکرد قطعی وضعیتی مطلوب داشته و دفاتر حساب به‌جز در موارد جزئی بسته‌شده است.

حسام نژاد، بودجه سال ۹۸ شهرداری قم را دو هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از دو هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری در سال گذشته یک هزار و ۹۸۶ میلیارد تومان آن ثبت قطعی شده و وقایع مالی آن تا ۸۴ درصد ثبت‌شده است.

وی، با تقسیم بودجه به دو قسمت جاری و عمرانی، تصریح کرد: هزینه‌های ثبت‌شده در قسمت جاری بودجه مصوب برابر ۴۳۷ میلیارد تومان بوده که در اصلاح بودجه به ۴۸۶ میلیارد تومان افزایش پیداکرده که ۴۴۹ میلیارد تومان ثبت‌شده و ۹۲ درصد تحقق نسبت به بودجه اصلاح‌شده را شاهد هستیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، بودجه شهرداری در حوزه عمرانی را یک هزار و ۷۲۷ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: بودجه بخش عمرانی نیز در دی‌ماه اصلاح‌شده و به یک هزار و ۸۷۴ میلیارد تومان افزایش یافت که یک هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان آن تحقق‌یافته و یک مورد ۱۷۸ میلیارد تومانی نیز در روزهای آینده ثبت می‌شود.

حسام نژاد، بالاترین عملکرد در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را بهبود در رفت‌وآمد شهری دانست و بیان کرد: در حوزه حمل‌ونقل و رفت‌وآمد شهری در حدود ۴۹۸ میلیارد تومان هزینه قطعی ثبت‌شده که ۹۴ درصد تحقق را شاهد هستیم که باز بالاترین رقم در این برنامه مربوط به پروژه مترو بوده و تقریباً ۵۰ درصد این عدد را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲۰ میلیارد تومان از رقم مربوط به بخش حمل‌ونقل عمومی شهرداری به مترو اختصاص داده‌شده که عدد قابل‌توجه‌ای است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم، عملکرد شهرداری را در تسویه‌حساب‌های دیون عمرانی در سال ۹۸ مثبت ارزیابی کرد و افزود: سال ۹۸ بودجه‌ای بالغ‌بر ۵۶۰ میلیارد تومان به این بخش اختصاص داده شد که نهایتاً ۴۲۲ میلیارد تومان تسویه‌حساب را داشته و بزرگ‌ترین رقم نیز مربوط به تسویه‌حساب‌های بانکی است.

حسام نژاد، برنامه‌های تدوین‌شده در حوزه تملک را با تحقق ۹۹ درصدی موفق دانست و ابراز کرد: ۳۲۱ میلیارد تومان بودجه مصوب این بخش بوده که در اصلاحیه به ۳۸۹ میلیارد تومان افزایش‌یافته و در عملکرد قطعی ۲۹۷ میلیارد تومان تحقق ثبت‌شده است.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.