اجاره غرفه‌داران، اماکن فرهنگی شهرداری قم و مشاغل آسیب‌دیده در کرونا بخشیده شد

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: اجاره غرفه‌داران و ورزشگاه‌ها و اماکن فرهنگی و غرفه‌های آرامستان‌ها و مشاغل آسیب‌دیده بخشیده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجاره غرفه‌داران، اماکن فرهنگی شهرداری قم و مشاغل آسیب‌دیده در کرونا بخشیده شد
شناسه : 21823 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در جلسه ستاد پیشگیری و هماهنگی پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از اسفندماه سال قبل، تسهیلاتی را برای مشاغل طرف قرارداد با شهرداری در نظر گرفته شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: اجاره غرفه‌داران و ورزشگاه ها و اماکن فرهنگی و غرفه‌های آرامستان‌ها و پارکینگ‌ها و مشاغل آسیب‌دیده در کرونا بخشیده شد.

سامع تصریح کرد: مصوبه ای در شورای اسلامی شهر قم برای برای تسیهلات خاص در بهشت معصومه(س) در رایگان کردن بخش مهمی از هزینه ها و قبور قائل شدیم و برای غرفه‌ها و اماکن قرار شد جهت نقد شدن چک‌ها فعلا پیگیری نشود و بخشودگی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال رصد مشاغل آسیب دیده مرتبط با شهرداری هستیم و تقریبا فهرست در سازمان‌های مختلف احصاء شد و از مشاغلی که به طور کامل متوقف بوده‌اند هزینه ای دریافت نمی‌شود و به میزان خسارتی که به افراد در این شغل وارد شده شهرداری هزینه ای دریافت نمی‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: عدم دریافت درآمد در این مدت و افزایش هزینه‌ها و خساراتی که به بودجه برخی از سازمان‌ها وارد شده متحمل زیان‌هایی شدیم و شهردار قم، مکاتباتی با استانداری انجام داد تا بودجه‌ای به این بخش اختصاص یابد و سازمان‌هایی که کارهایشان وابسته به این درآمدهاست بتوانند از آن استفاده و در شرایط عادی نیز بتوانند کار کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.