مسابقه مجازی لیوان‌چینی در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری نشست مجازی مدیران ورزشی کلانشهرها، گفت: از جمله تصمیمات اتخاذشده در این نشست برگزاری مسابقه لیوان‌چینی و تدوین آیین‌نامه آن خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه مجازی لیوان‌چینی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 21415 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با بیان اینکه نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی هنری ورزشی و معاونین ورزشی و تفریحات سالم کلان‌شهرها به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران کلان‌شهرهایی چون مشهد، تبریز، شیراز، یزد، تهران و… در این نشست شرکت کرده و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های پیشین و آینده صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در این نشست هماهنگی در خصوص برنامه‌های آینده و همچنین برگزاری مسابقات لیوان‌چینی و شطرنج صورت گرفت، تصریح کرد: در این جلسه در مورد برگزاری این مسابقات و شرایط و جوایز آن به اجماع رسیده شد.

مقیمی با بیان اینکه آیین‌نامه مشترکی برای برگزاری این مسابقات در این نشست تدوین شد، خاطرنشان کرد: براساس این آیین‌نامه هر شهر به صورت مجزا مسابقه را برگزار کرده و در نهایت در صورتی که زیرساخت لازم فراهم شود مسابقات کشوری هم برگزار خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه برگزاری این مسابقات به صورت کاملا مجازی خواهد بود، اظهار کرد: در شهر قم هفته آینده مسابقه لیوان‌چینی برگزار می‌شود که جوایز تعیین شده برای این مسابقه از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.