مسابقه مجازی لیوان‌چینی در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری نشست مجازی مدیران ورزشی کلانشهرها، گفت: از جمله تصمیمات اتخاذشده در این نشست برگزاری مسابقه لیوان‌چینی و تدوین آیین‌نامه آن خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه مجازی لیوان‌چینی در قم برگزار می‌شود
شناسه : 21415 | انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با بیان اینکه نشست مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی هنری ورزشی و معاونین ورزشی و تفریحات سالم کلان‌شهرها به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: مدیران کلان‌شهرهایی چون مشهد، تبریز، شیراز، یزد، تهران و… در این نشست شرکت کرده و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌های پیشین و آینده صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در این نشست هماهنگی در خصوص برنامه‌های آینده و همچنین برگزاری مسابقات لیوان‌چینی و شطرنج صورت گرفت، تصریح کرد: در این جلسه در مورد برگزاری این مسابقات و شرایط و جوایز آن به اجماع رسیده شد.

مقیمی با بیان اینکه آیین‌نامه مشترکی برای برگزاری این مسابقات در این نشست تدوین شد، خاطرنشان کرد: براساس این آیین‌نامه هر شهر به صورت مجزا مسابقه را برگزار کرده و در نهایت در صورتی که زیرساخت لازم فراهم شود مسابقات کشوری هم برگزار خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه برگزاری این مسابقات به صورت کاملا مجازی خواهد بود، اظهار کرد: در شهر قم هفته آینده مسابقه لیوان‌چینی برگزار می‌شود که جوایز تعیین شده برای این مسابقه از ۲۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.