لزوم مشارکت شهروندان و دستگاه‌های انتظامی در مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خواستار مشارکت فعال شهروندان بر پرهیز از ورود به پارک‌ها و دستگاه‌های انتظامی و نظامی در اجرای دقیق و مناسب مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها و تجمع در آن‌ها شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم مشارکت شهروندان و دستگاه‌های انتظامی در مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها
شناسه : 20429 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: از همان روزهای اول شیوع، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور مقابله با شیوع این ویروس در بوستان‌ها شهری به‌صورت مرحله‌ای صورت گرفته و همه نیروهای اجرایی در خط مقدم مقابله با شیوع این ویروس هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: تمامی مصوبات در حوزه فضای سبز و به صورت دقیق اجرا شده و ناظرین عالی و مقیم نیز مستمر و به صورت شبانه‌روزی بر عرصه‌های فضای سبز نظارت دارند.

جوادیان، تمهیدات در نظر گرفته شده جهت جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها را مد نظر قرار داد و افزود: کلیه سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها، مجموعه‌های بازی کودکان، وسایل تندرستی بوستان‌های شهری تا عادی شدن شرایط غیرفعال هستند و از شهروندان تقاضا می‌کنیم که حضور در بوستان‌های شهری و عرصه‌های جنگلی جدا خودداری کنند.

وی از نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها خبر داد و افزود: بیش از ۲۰۰۰ مترمربع بنر اطلاع‌رسانی در بوستان‌های مناطق هشت‌گانه نصب‌شده و اغلب بوستان‌ها و فضاهای سبز مسیرهای تردد شهروندان با نوار ایمنی محصور شده است و همچنین فایل‌های صوتی اطلاع رسانی از بلندگوهای تمامی بوستان ها مجهز به سیستم صوت نیز پخش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ایام تعطیلات روز طبیعت، گفت: مشارکت شهروندان و همچنین سایر دستگاه‌های مربوط در مدیریت شرایط فعلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دستگاه‌های انتظامی و نظامی می‌بایست در اجرای دقیق و مناسب مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها و تجمع در آن‌ها، مشارکت فعال داشته و شهروندان نیز با ماندن در منزل از شیوع بیش‌ازپیش این ویروس جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.