لزوم مشارکت شهروندان و دستگاه‌های انتظامی در مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خواستار مشارکت فعال شهروندان بر پرهیز از ورود به پارک‌ها و دستگاه‌های انتظامی و نظامی در اجرای دقیق و مناسب مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها و تجمع در آن‌ها شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم مشارکت شهروندان و دستگاه‌های انتظامی در مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها
شناسه : 20429 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات صورت پذیرفته در خصوص مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: از همان روزهای اول شیوع، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور مقابله با شیوع این ویروس در بوستان‌ها شهری به‌صورت مرحله‌ای صورت گرفته و همه نیروهای اجرایی در خط مقدم مقابله با شیوع این ویروس هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: تمامی مصوبات در حوزه فضای سبز و به صورت دقیق اجرا شده و ناظرین عالی و مقیم نیز مستمر و به صورت شبانه‌روزی بر عرصه‌های فضای سبز نظارت دارند.

جوادیان، تمهیدات در نظر گرفته شده جهت جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها را مد نظر قرار داد و افزود: کلیه سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌ها، مجموعه‌های بازی کودکان، وسایل تندرستی بوستان‌های شهری تا عادی شدن شرایط غیرفعال هستند و از شهروندان تقاضا می‌کنیم که حضور در بوستان‌های شهری و عرصه‌های جنگلی جدا خودداری کنند.

وی از نصب بنرهای اطلاع‌رسانی ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها خبر داد و افزود: بیش از ۲۰۰۰ مترمربع بنر اطلاع‌رسانی در بوستان‌های مناطق هشت‌گانه نصب‌شده و اغلب بوستان‌ها و فضاهای سبز مسیرهای تردد شهروندان با نوار ایمنی محصور شده است و همچنین فایل‌های صوتی اطلاع رسانی از بلندگوهای تمامی بوستان ها مجهز به سیستم صوت نیز پخش خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به ایام تعطیلات روز طبیعت، گفت: مشارکت شهروندان و همچنین سایر دستگاه‌های مربوط در مدیریت شرایط فعلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دستگاه‌های انتظامی و نظامی می‌بایست در اجرای دقیق و مناسب مصوبه ممنوعیت استفاده از بوستان‌ها و تجمع در آن‌ها، مشارکت فعال داشته و شهروندان نیز با ماندن در منزل از شیوع بیش‌ازپیش این ویروس جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.