آخرین آمار بستری بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ نفر از همشهریان به مراکز بیمارستانی قم مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند که از این تعداد، ۶۰ نفر در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین آمار بستری بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم
شناسه : 20242 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر کیانوش جهان‌پور سخنگوی وزارت بهداشت در رابطه با آخرین آمار مبتلایان کرونا در کشور، گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹۴۰۶ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران، جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید، گفت: مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ نفر از همشهریان با مراکز بیمارستانی قم مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده اند که ۶۰ نفر آنها در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی بعد از بررسی در بخش اورژانس با تجویز دارو و توصیه به قرنطینگی خانگی مرخص شده اند.

وی افزود: ۲۸ نفر از همشهریان در شیفت صبح امروز از بیمارستان ها با بهبودی کامل مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا تاکنون ۳۹۰ هزار نفر از همشهریان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.