آخرین آمار بستری بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ نفر از همشهریان به مراکز بیمارستانی قم مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند که از این تعداد، ۶۰ نفر در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین آمار بستری بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم
شناسه : 20242 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر کیانوش جهان‌پور سخنگوی وزارت بهداشت در رابطه با آخرین آمار مبتلایان کرونا در کشور، گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۷ فروردین ۱۳۹۸ به ۲۹۴۰۶ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۴۵۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ نفر از بیماران، جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲۲۳۴ نفر افزایش یافت.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا از مرز ۵۰ میلیون نفر گذشت و به حدود ۵۰ میلیون و ۸۲۱ هزار نفر تا ظهر امروز رسید، گفت: مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

همچنین دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۲ نفر از همشهریان با مراکز بیمارستانی قم مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده اند که ۶۰ نفر آنها در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی بعد از بررسی در بخش اورژانس با تجویز دارو و توصیه به قرنطینگی خانگی مرخص شده اند.

وی افزود: ۲۸ نفر از همشهریان در شیفت صبح امروز از بیمارستان ها با بهبودی کامل مرخص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا تاکنون ۳۹۰ هزار نفر از همشهریان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.