باران در قم حادثه بارید

شهر بیست/ نشست زمین و مرگ یک خانواده سه نفره، حریق پاساژ حضرتی و آبگرفتگی‌های سنگین، شب پرحادثه‌ای را برای قم رقم زد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باران در قم حادثه بارید
شناسه : 20104 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، عباس جعفری با اشاره به بارندگی شدید در شهر قم گفت: در پی این بارندگی آب گرفتگی سنگین در معابر، منازل و واحدهای تجاری اتفاق افتاده بود و به همین خاطر نیروهای آتش‌نشانی در حال رفع نقاط آب گرفتگی بودند.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت یک و ۱۹ دقیقه بامداد شاهد حادثه نشست زمین و سقوط دو خودرو داخل زمین بودیم، تصریح کرد: این حادثه در حوالی میدان کشاورز رخ داد و به سرعت و ظرف یک دقیقه نیروهای سازمان از ایستگاه شماره سه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: نشست زمین در این محل عمق حدود هفت متری و گستره حدود ۱۵ متری داشت و درخواست نیروهای کمکی و نردبان و خودرو آتش نشانی شد و ۵۰ نیروی عملیاتی مشغول عملیات نجات شدند.

وی با اشاره به شرایط سخت و حاد عملیات نجات گفت: به سرعت خودرو اول بیرون کشیده شد و دو نفر نجات داده شدند و خودرو زیرین هم با توجه به بارندگی شدید و حجم بالای خاک نخاله در داخل خاک مدفون شده بود.

جعفری اذعان کرد: متاسفانه به همین خاطر سه نفر سرنشین این خودرو فوت شده بودند؛ همزمان با این حادثه در پاساژ حضرتی دو باب مغازه و انباری‌ها طعمه حریق شد.

وی تاکید کرد: ۵ خودرو و ۲۰ نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفا را شروع کردند و به سرعت از سرایت آتش جلوگیری شد و خسارات حداقلی بوده است.

جعفری با تسلیت درگذشت حادثه نشست زمین، بیان کرد: فوت شدگان حادثه نشست دیشب اعضای یک خانواده سه نفره شامل یک مرد، زن و یک کودک یکساله بودند و یک زن و مرد هم نجات پیدا کردند.

وی گفت: مجموعا شب گذشته ۶۵ مورد رفع آبگرفتگی توسط عوامل آتش‌نشان رت داشتیم و یکی از سخت‌ترین شب‌های‌ عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بود.

جعفری با تاکید براینکه هرگونه گمانه زنی در خصوص علل وقوع این حادثه را تکذیب می‌کنیم، تصریح کرد: علت حادثه پس از بررسی نیروهای کارشناسی و فنی مشخص می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.