باران در قم حادثه بارید

شهر بیست/ نشست زمین و مرگ یک خانواده سه نفره، حریق پاساژ حضرتی و آبگرفتگی‌های سنگین، شب پرحادثه‌ای را برای قم رقم زد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
باران در قم حادثه بارید
شناسه : 20104 | انتشار : ۰۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، عباس جعفری با اشاره به بارندگی شدید در شهر قم گفت: در پی این بارندگی آب گرفتگی سنگین در معابر، منازل و واحدهای تجاری اتفاق افتاده بود و به همین خاطر نیروهای آتش‌نشانی در حال رفع نقاط آب گرفتگی بودند.

وی با بیان اینکه حوالی ساعت یک و ۱۹ دقیقه بامداد شاهد حادثه نشست زمین و سقوط دو خودرو داخل زمین بودیم، تصریح کرد: این حادثه در حوالی میدان کشاورز رخ داد و به سرعت و ظرف یک دقیقه نیروهای سازمان از ایستگاه شماره سه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: نشست زمین در این محل عمق حدود هفت متری و گستره حدود ۱۵ متری داشت و درخواست نیروهای کمکی و نردبان و خودرو آتش نشانی شد و ۵۰ نیروی عملیاتی مشغول عملیات نجات شدند.

وی با اشاره به شرایط سخت و حاد عملیات نجات گفت: به سرعت خودرو اول بیرون کشیده شد و دو نفر نجات داده شدند و خودرو زیرین هم با توجه به بارندگی شدید و حجم بالای خاک نخاله در داخل خاک مدفون شده بود.

جعفری اذعان کرد: متاسفانه به همین خاطر سه نفر سرنشین این خودرو فوت شده بودند؛ همزمان با این حادثه در پاساژ حضرتی دو باب مغازه و انباری‌ها طعمه حریق شد.

وی تاکید کرد: ۵ خودرو و ۲۰ نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفا را شروع کردند و به سرعت از سرایت آتش جلوگیری شد و خسارات حداقلی بوده است.

جعفری با تسلیت درگذشت حادثه نشست زمین، بیان کرد: فوت شدگان حادثه نشست دیشب اعضای یک خانواده سه نفره شامل یک مرد، زن و یک کودک یکساله بودند و یک زن و مرد هم نجات پیدا کردند.

وی گفت: مجموعا شب گذشته ۶۵ مورد رفع آبگرفتگی توسط عوامل آتش‌نشان رت داشتیم و یکی از سخت‌ترین شب‌های‌ عملیاتی سازمان آتش‌نشانی بود.

جعفری با تاکید براینکه هرگونه گمانه زنی در خصوص علل وقوع این حادثه را تکذیب می‌کنیم، تصریح کرد: علت حادثه پس از بررسی نیروهای کارشناسی و فنی مشخص می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.