افتتاح ۲۵۲ پروژه همزمان با دهه فجر در قم

شهر بیست/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: ۲۵۲ پروژه در دهه فجر در استان با اعتبار ۵۷۹ میلیارد تومان افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح ۲۵۲ پروژه همزمان با دهه فجر در قم
شناسه : 18174 | انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، محسن بهشتی یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به افتتاح پروژه‌ها در استان قم اظهار کرد: ۲۵۲ پروژه در دهه فجر در استان با اعتبار ۵۷۹ میلیارد تومان افتتاح شد، این پروژه‌ها در بخش‌های زیربنایی، کشاورزی، گردشگری، بهداشتی و شهری بودند و افتتاح آن‌ها دو هزار و ۷۴ شغل جدید در قم به وجود آورد.

وی ادامه داد: ۴۵ پروژه زیربنایی در دهه فجر در استان قم به افتتاح رسید که از جمله این پروژه‌ها گازرسانی به ۱۲ روستای دهستان قاهان بود، همچنین به این مناسبت ۲۵ پروژه در بخش کشاورزی استان از جمله پروژه سامانه نوین آبیاری کشاورزی در بخش جعفریه به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: هفت پروژه در بخش زیست محیطی استان از جمله پروژه آبخیزداری و نهال کاری در بخش مرکزی قم به مناسبت دهه فجر افتتاح شد، همچنین در این ایام شاهد افتتاح ۲۰ پروژه در بخش گردشگری استان بودیم که این پروژه‌ها ۴۰۱ اشتغال جدید در قم به وجود آورد، فاز نخست مجتمع بازار شهر مهم ترین پروژه افتتاح شده بخش گردشگری استان در دهه فجر بود.

بهشتی به کلنگ زنی پروژه‌های جدید در استان قم اظهار کرد: در دهه فجر هشت پروژه در بخش‌های گردشگری، صنعت، راه، فرهنگی و ورزشی در استان کلنگ زنی شدند، بهره برداری از این پروژه‌ها ایجاد هزار و ۵۹۳ شغل جدید در قم را به همراه دارد.

وی ادامه داد: هشت پروژه در بخش بهداشت از جمله کلینیک ویژه بیمارستان فرقانی، چهار پروژه فرهنگی و ورزشی از جمله باشگاه سوارکاری، ۶ طرح اشتغال زایی روستایی، ۹۴ پروژه عمرانی زیربنایی شهرداری‌ها، ۳۲ پروژه عمرانی زیربنایی دهیاری‌ها و ۱۱ پروژه صنعتی از جمله بازیافت صنعتی فولاد و تولید شیرآلات اهرمی در دهه فجر در استان قم به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خاطرنشان کرد: اولویت مدیریت استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام قم تا سال آینده است و رئیس مجلس شورای اسلامی در حل گره‌های پروژه‌های استان نقش داشت.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.