نشتی و انفجار لوله گاز در قم حادثه آفرید

شهر بیست/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: نشتی گاز و انفجار ناشی از آن موجب تخریب چند مغازه در منطقه جمکران قم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نشتی و انفجار لوله گاز در قم حادثه آفرید
شناسه : 17931 | انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی با اعلام این خبر بیان کرد:  پیمانکار یک شرکت در حال حفاری با بیل مکانیکی بوده و اطلاعی از لوله های گازی که زیر زمین قرار گرفته بوده،‌ نداشته است که در اثر برخورد شاخک‌های بیل مکانیکی به لوله گازی که زیر زمین قرار داشته متاسفانه نشتی ایجاد می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: نشتی گاز از لایه های زیر زمین به داخل مغازه تعمیرات تلفن همراه می‌رسد که یک منبع شعله دار در آنجا قرار داشته که موجب انفجار و تخریب برخی از بخش‌های این مغازه و مغازه های اطراف آن می‌شود.

کریمی با اشاره به این که تیم های آتش نشانی به سرعت خود را به منطقه رسانده و کار اطفاء و ایمن سازی محل را در کوتاه ترین زمان انجام می‌دهند،‌ افزود: همکاران بنده در محل دو مصدوم را مشاهده می‌کنند و اینکه تعداد مصدومان در برخی کانال‌ها چهار تن ذکر شده است را باید به طور دقیق از اورژانس قم جویا شد.

وی گفت:‌ در این عملیات اطفاء حریق،‌ برای ایمن سازی محل انفجار دو دستگاه خودرو عملیاتی با ۶ آتش نشان از ایستگاه شماره ۱۲ آتش نشانی قم به منطقه اعزام شده است.

در حال حاضر به ازای هر ۵۰ هزار تن از شهروندان قمی یک ایستگاه آتش نشانی در شهر مشغول به فعالیت است و هم‌اکنون ۲۴ ایستگاه آتش نشانی به مردم قم خدمت‌رسانی می‌کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.