توزیع ۶۱۰ تخته پتو دو نفره میان سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

شهر بیست/ خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) هم‌زمان با شهادت حضرت زهرا(س)، ۶۱۰ تخته پتو دو نفره را در میان سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان توزیع کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۶۱۰ تخته پتو دو نفره میان سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
شناسه : 17836 | انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، قرارگاه جهادی فاطمی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با وقوع سیل در سیستان و بلوچستان فعالیت خود را در راستای کمک به سیل‌زدگان آغاز کرده است.

توزیع اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان به ویژه غذاهای ماندگار و غذاهای گرم از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های این قرارگاه جهادی طی ۱۰ روز اخیر بوده است.

جمعی از روحانیون نیز از طرف آستان مقدس به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند تا علاوه بر خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بتوانند فعالیت‌های تبلیغی را نیز برای اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان دنبال کنند.

خادمان و جهادگران حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها ۶۱۰ تخته پتو دو نفره را نیز میان سیل‌زدگان توزیع کرده‌اند.

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در صحن‌ها و شبستان‌های حرم مطهر نیز صندوق‌هایی را تعیین کرده تا زائران و مجاوران حرم مطهر نیز بتوانند در کمک به سیل‌زدگان مشارکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۹۶۲۸۲۵۵ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز و یا از کد دستوری #۲۵۱۷۴۱ و نشانی اینترنتی «www.nazr.amfm.ir» استفاده کنند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.