مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ مسابقه ملی کتابخوانی از كتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منكر» از اول تا پايان بهمن ماه برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر در قم برگزار می‌شود
شناسه : 17805 | انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، مسابقه ملّی کتاب‌خوانی از کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» از اول تا پایان بهمن ماه برگزار می شود.

این مسابقه با هدف ترویج فریضه فراموش شده به صورت پایه ای است و علاقه‌مندان به این موضوع جهت دریافت نسخه الکترونیک کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

یادآور می شود مسابقه مذکور به صورت چهارگزینه‌ای و الکترونیک است که پوستر مسابقه نیز از طریق شبکه دولت برای مسئولان، مدیران و کارشناسان محترم روابط عمومی ادارات استان برای اطلاع رسانی و مشارکت حداکثری مردم ارسال شده است.

جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه نیز شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی (به ارزش یک میلیون ریال) خواهد بود.

کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» توسط گروهی از مؤلفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش کلی به زیور طبع آراسته شده است که مهم‌ترین مباحث مطرح شده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ارائه داده است. این بخش‌ها شامل «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای»، «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از از منکر» هستند.

کتابچه حاضر مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه‌ای از هیچ نویسنده‌ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم فرهنگ خواندن متون اصیل است.
این مسابقه ملی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.