اعزام محموله کمک‌های مردم قم به سیل‌زدگان سیستان

شهر بیست/ مدیرکل کمیته امداد استان قم از اعزام محموله ۱۳۰ میلیون تومانی کمک‌های مردم نوع‌دوست قم به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعزام محموله کمک‌های مردم قم به سیل‌زدگان سیستان
شناسه : 17626 | انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، اکبر میرشکار با اشاره به اینکه مردم قم در همه صحنه‌ها پیشگام هستند، گفت: با کمک‌های همشهریان همدل و خیر استان قم توانستیم خیلی زود به کمک هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان شتافته و نخستین محموله کمک‌ها را به آن مناطق ارسال کنیم.

وی با اشاره به اینکه این محموله شامل مواد خوراکی، پوشاک، لوازم گرمایشی و بهداشتی است افزود: برنج، روغن، کنسرو، انواع لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه، پتو، لحاف و تشک و اقلام بهداشتی و شوینده ازجمله وسایلی است که برای هم‌وطنان گرفتار سیل ارسال‌شده است.

میرشکار برودت هوا و فصل سرما را خاطرنشان کرد و گفت: در حال حاضر علاوه بر مواد خوراکی، لوازم گرمایشی مثل پتو و پوشاک نو یکی از مهم‌ترین نیازهای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم بابیان اینکه ارزش نخستین محموله کمک‌های مردم قم به استان سیستان و بلوچستان ۱۳۰ میلیون تومان بوده است گفت: هم‌اکنون ۵ دفتر کمیته امداد و ۴۲ مرکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز استان قم هستند.

وی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۰۹۵۲ با کد شناسه ۹۸۹۹۳۰ و کد دستوری #۵*۰۲۵*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست استان برای سیل‌زدگان است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.