دیدار چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری قم با زندانیان/ فراهم شدن زمینه آزادسازی پایان حبس ۱۷۹ نفر از زندانیان قم

شهر بیست/ در بازدید رئیس دادگستری استان از زندان قم، مقدمات آزادسازی پایان حبس ۱۷۹ نفر از زندانیان استان قم فراهم شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیدار چهره به چهره رئیس‌کل دادگستری قم با زندانیان/ فراهم شدن زمینه آزادسازی پایان حبس ۱۷۹ نفر از زندانیان قم
شناسه : 17586 | انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، در بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دادگستری استان از زندان قم، مقدمات آزاد سازی پایان حبس ۱۷۹نفر از زندانیان استان قم فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری قم به همراه جعفری معاون قضایی وبرنامه ریزی رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام غریب دادستان دادسرای عمومی وانقلاب قم، داودی رئیس اجرای احکام کیفری ومعاون دادستان، نادیان رئیس اجرای احکام حقوقی و معاون دادگاه های شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین تهامی مدیرکل زندان های استان و جمعی از مسئولین قضایی از زندان های قم بازدید کردند.

در ابتدای بازدید، جلسه‌ای در زندان قم تشکیل شد که تمامی مسائل جزئی و مشکلات مربوط به امور زندان و زندانیان مورد بررسی قرار گرفت و مقدمات آزادسازی پایان حبس ۱۷۹نفر از زندانیان فراهم و دستور لازم توسط رئیس کل دادگستری استان صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر «تعیین تکلیف مددجویان تحت قرار»، «پیگیری مشکلات محکومین مالی و از جمله ارسال دادخواست اعسار به مراجع قضایی»، «پیگیری آزادسازی مددجویان واجد شرایط با استفاده از وثیقه و کفالت» و «فراهم نمودن زمینه آزادسازی زندانیان»، افزود: با استقرار دادرس و دادیار در زندان های استان با نظارت دادستانی، رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان با سرعت بیشتر انجام می شود.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین مظفری با حضور در بند نگهداری زندانیان در راستای سیاست های کاهش جمعیت کیفری به صورت چهره به چهره با زندانیان ملاقات و مسائل و مشکلات قضایی آنان را شنید و دستور لازم را به مسئولین ذی ربط صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان در این بازدید از خدمات و زحمات مدیرکل زندان‌های استان و سایر کارکنان و مسئولین زندان، قدردانی و عنوان کرد: انصافا در زندان‌های قم اقدامات ویژه انجام گرفته که بهداشت، نظافت، نظم و آرامش و حفظ کرامت انسانی کاملا مشهود است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.