اقبال مردم قم به کتاب‌های دفاع مقدسی

شهر بیست/ این روزها نمایشگاه کتاب قم نیز متأثر از فضای شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، شاهد استقبال مردم از کتاب هایی با مضامین دفاع مقدس و مدافعان حرم است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اقبال مردم قم به کتاب‌های دفاع مقدسی
شناسه : 17039 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب استان قم، برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان قم با واقعه تلخ ترور و به شهادت رسیدن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران مقاومت مقارن شد.

جنایتی آشکار از تروریست های آمریکایی که خون ملت ایران و تمام آزادیخواهان جهان را به جوش آورد و روحیه ضد استکباری و دشمن ستیزی را بار دیگر در جامعه احیا کرد.

این واقعه تلخ بار دیگر این پیام را به جامعه منتقل کرد که اگر سربازان رشید این مرزو بوم نبودند و در راه دفاع از اسلام و انقلاب جانفشانی نکرده بودند، چیزی از استقلال و عزت این کشور سرافراز باقی نمانده بود.

فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت با رشادت های مدافعان حرم بار دیگر در زمانه ما احیا شد و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت این فرهنگ را به حد اعلای خود در جامعه رساند.

این روزها نمایشگاه کتاب قم نیز متاثر از فضای ایثار و شهادت، شاهد استقبال مردم از کتاب هایی با مضامین دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

این روزها غرفه های ناشرانی همچون شهید کاظمی، سوره مهر، نشر حماسه یاران، مطاف عشق و شهید ابراهیم هادی مملو از مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانانی است که به دنبال تهیه کتاب هایی درباره ایثارگری و رشادت فرزندان این مرز و بوم در دفاع از مهین و دفاع از حرم های اهل بیت(ع) هستند.

کتاب هایی که تصاویر حماسه سازانی همچون سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سپهبد علی صیاد شیرازی، سردار علی چیت سازیان، شهید محمد حسین جونی، شهید چمران، شهید محسن حججی، شهید محمد ابراهیم همت و صدها شهید این مرز و بوم بر روی آنها نقش بسته است.

مقام معظم رهبری بارها بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید کردند و نمایشگاه کتاب قم فرصتی مناسب برای خانواده هاست تا با تهیه این کتاب ها بار دیگر روحیه ایثار و شهادت را در خانه هایشان زنده کرده و نسل جوانشان را با قهرمانان واقعی این مرز و بوم آشنا کنند.

گفتنی است نمایشگاه کتاب استان قم تا روز جمعه میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی و فرهنگ ایثار و شهادت است و تمامی کتاب‌ها را با تخفیف ٣٠ تا ۴٠ درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می کند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.