جزئیات فراخوان هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی

شهر بیست/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های از برگزاری هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی در دو قالب شعر و داستان ویژه طلاب‌ خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات فراخوان هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی
شناسه : 16545 | انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی در نشست خبری تشریح فراخوان و برنامه های هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی، گفت: هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی در دو رشته شعر و داستان برگزار می شود که فراخوان آن از ابتدای دی ماه به حوزه های علمیه ارسال شده و از طریق فضای مجازی نیز اطلاع رسانی صورت گرفته و زمان ارسال آثار نیز تا پایان بهمن ماه  خواهد بود و زمان برگزاری جشنواره اسفند ۹۸ است.

وی تصریح کرد: این جشنواره در دو قالب شعر شامل کلاسیک، شعر نو، کودک و نوجوان و نثر ادبی و داستان شامل روایت و خاطره، داستان کوتاه و رمـان برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین نبوی افزود: علاقه مندان به شرکت در هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی می توانند آثار خود را از طریق بارگذاری در پایگاه اینترنتی جشنواره هنرهای آسمانی ارسال کنند.

وی با اشاره به شرایط شرکت در هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی گفت: خواهران و برادران طلبه می تواند با ارسال آثار هنری جدید در هر دو بخش حضور داشته باشند و هر طلبه فقط می تواند حداکثر سه اثر ارسال کند.

وی افزود: مراد از طلبه، افرادی هستند که علوم حوزوی را می خوانند یا خوانده اند و منظور داشتن کد تحصیلی و طلبگی نیست، زیرا بسیاری از طلاب در مرکز مدیریت پرونده هم ندارند؛ از سوی دیگر اگر فردی در رشته های دانشگاهی متناسب با رشته های حوزوی در حال تحصیل است می تواند در این جشنواره شرکت کند، اشکالی ندارد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با بیان این که موضوعات هفتمین جشنواره هنرهای آسمانی شامل دو بخش عمومی و ویژه است، اظهارکرد: تبلیغ دین، فرهنگ جهاد و شهادت، اخلاق، عرفان، اربعین حسینی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، عدالت اجتماعی، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از موضوعات خش عمومی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همچنین نقش افراطی گری و تکفیر در اسلام هراسی از موضوعات بخش ویژه به شمار می روند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.