ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری»

شهر بیست/ دبیر جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری با اشاره به ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: مرحله داوری آثار در دو مرحله انجام می‌شود و هیئت داوران متشکل از متخصصان حوزه فناوری و هنرمندان فیلمسازی به قضاوت آثار خواهند نشست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری»
شناسه : 16151 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمیدرضا فرج شوشتری امروز در نشست خبری «نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری» که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سال رونق تولید و با هدف کمک به تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی، نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری را در سه بخش اصلی، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای و ویژه برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مستند، تیزرهای تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک، مستند ۶۰ ثانیه‌ای آماتور و حرفه ای و بخش ویژه با موضوع شهدای فناوری و وقف فناوری برگزار می شود.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری با اشاره به دریافت آثار از ۴ شهریور تا ۳۰ آذرماه، گفت: تاکنون ۱۰۳ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که با توجه به تمدید مهلت دریافت آثار تا ۷ دی ماه، آثار بیشتری نیز ارسال خواهد شد.

شوشتری با اشاره به اینکه از میان آثار رسیده، ۱۲ اثر از استان‌های دیگر ارسال شده است، تصریح کرد: مرحله داوری آثار در دو مرحله انجام می‌شود و هیئت داوران متشکل از متخصصان حوزه فناوری و هنرمندان فیلمسازی خواهد بود.

وی افزود: اولین معیار داوری آثار، تطبیق آثار دریافت شده با موضوع جشنواره و انتقال مفاهیم فرهنگ کارآفرینی و خدمات حوزه فناوری در قالب تصویر است و توجه به بخش‌های تکنیکی و فنی نیز در مرحله بعد قرار دارد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری تصریح کرد: آثار مورد تأیید هیئت داوران اکران عمومی می‌شود و کارگاه های آموزشی فیلمسازی نیز برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

شوشتری افزود: تمامی آثار حائز رتبه از طریق پارک علم و فناوری به وزارت علوم معرفی می شود تا در پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور نیز اکران شود.

وی با اشاره به انتخاب هیئت داوران نیز گفت: در این جشنواره از ظرفیت بومی هنرمندان و فیلمسازان استان قم برای امر داوری استفاده خواهد شد و امیدواریم استان قم میزبان دبیرخانه دائمی این جشنواره شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.