ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری»

شهر بیست/ دبیر جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری با اشاره به ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: مرحله داوری آثار در دو مرحله انجام می‌شود و هیئت داوران متشکل از متخصصان حوزه فناوری و هنرمندان فیلمسازی به قضاوت آثار خواهند نشست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارسال ۱۰۳ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری»
شناسه : 16151 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حمیدرضا فرج شوشتری امروز در نشست خبری «نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری» که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سال رونق تولید و با هدف کمک به تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی، نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری را در سه بخش اصلی، فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای و ویژه برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مستند، تیزرهای تبلیغاتی و رپورتاژ آگهی، کلیپ، انیمیشن و موشن گرافیک، مستند ۶۰ ثانیه‌ای آماتور و حرفه ای و بخش ویژه با موضوع شهدای فناوری و وقف فناوری برگزار می شود.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری با اشاره به دریافت آثار از ۴ شهریور تا ۳۰ آذرماه، گفت: تاکنون ۱۰۳ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که با توجه به تمدید مهلت دریافت آثار تا ۷ دی ماه، آثار بیشتری نیز ارسال خواهد شد.

شوشتری با اشاره به اینکه از میان آثار رسیده، ۱۲ اثر از استان‌های دیگر ارسال شده است، تصریح کرد: مرحله داوری آثار در دو مرحله انجام می‌شود و هیئت داوران متشکل از متخصصان حوزه فناوری و هنرمندان فیلمسازی خواهد بود.

وی افزود: اولین معیار داوری آثار، تطبیق آثار دریافت شده با موضوع جشنواره و انتقال مفاهیم فرهنگ کارآفرینی و خدمات حوزه فناوری در قالب تصویر است و توجه به بخش‌های تکنیکی و فنی نیز در مرحله بعد قرار دارد.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری تصریح کرد: آثار مورد تأیید هیئت داوران اکران عمومی می‌شود و کارگاه های آموزشی فیلمسازی نیز برای علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

شوشتری افزود: تمامی آثار حائز رتبه از طریق پارک علم و فناوری به وزارت علوم معرفی می شود تا در پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور نیز اکران شود.

وی با اشاره به انتخاب هیئت داوران نیز گفت: در این جشنواره از ظرفیت بومی هنرمندان و فیلمسازان استان قم برای امر داوری استفاده خواهد شد و امیدواریم استان قم میزبان دبیرخانه دائمی این جشنواره شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.