استاندار قم:

سیاست مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است/ اهمیت رسانه‌ها را باید به مدیران استان گوشزد کرد

شهر بیست/ استاندار قم با تأکید بر اینکه رسانه‌های قم همواره در مسائل کلان استان همکاری و تعامل دارند، گفت: خانه مطبوعات و تشکل‌های رسانه‌ای مورد حمایت ما هستند و سیاست قطعی مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سیاست مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است/ اهمیت رسانه‌ها را باید به مدیران استان گوشزد کرد
شناسه : 15138 | انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه همواره شنونده گفتار و نقطه نظرات اصحاب رسانه هستم، اظهار کرد: همگان به اهمیت رسانه‌ها در عصر ارتباطات اذعان دارند اما این اهمیت را باید بیشتر به مدیران دستگاه های اجرایی گوشزد کنیم و آنها را به اهمیت مطبوعات و رسانه ها و فضای مجازی اقناع کنیم.

وی تصریح کرد: بنده به جایگاه اهمیت رسانه واقف هستم و به مدیران دستگاه های دولتی و مسئولان روابط عمومی‌ها تاکید کردم که در مقابل اصحاب رسانه باید پاسخگو باشند.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه استان قم نیازمند بازنگری از نظر جایگاه مطبوعات و ارتباطات است، گفت: امروز قم ابعاد ملی و بین المللی دارد و اخبار و گزارش‌های استان به سرعت در ابعاد بین‌المللی انعکاس پیدا می کند.

سرمست با تأکید بر اینکه رسالت و اهمیت اصحاب رسانه قم فراتر از میانگین کشوری است، افزود: از یک طرف تمام عرصه بین المللی علیه تمامیت و حیثیت نظام سیاسی ما بسیج شده و از طرف دیگر ما هم باید به صورت یکپارچه در مقابل این جنگ رسانه ای ایفای نقش کنیم.

وی افزود: اینکه در داخل کشور بعضی مسائل حاشیه ای باعث تکدر و خدشه دار شدن فضای سیاسی بشود، خلاف مصالح کلی نظام است و البته این سخن به معنای محدود کردن گردش آزاد اطلاعات و فضای رسانه ای نیست.

استاندار قم با تأکید بر اینکه خوشبختانه رسانه‌های قم همواره در مسائل کلان استان همکاری و تعامل دارند، گفت: خانه مطبوعات و تشکل های رسانه ای مورد حمایت ما هستند و سیاست قطعی مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است.

وی با بیان اینکه تشکل‌های رسانه‌ای برای ما قابل احترام هستند، گفت: در مرحله اول باید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مدافع و پاسخگوی حقوق خبرنگاران باشد و ما هم وظیفه داریم به احترام این سخت کوشی و فداکاری اصحاب رسانه حمایت کنیم.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود، برقراری آرامش، اعتدال و امنیت را زمینه ساز توسعه استان و جذب سرمایه گذاری و رونق تولید عنوان کرد و گفت: خوشبختانه قم اسیر بحران هایی نشد که در استان های دیگر وجود داشت و استان از این نظر زبانزد است.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.