استاندار قم:

سیاست مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است/ اهمیت رسانه‌ها را باید به مدیران استان گوشزد کرد

شهر بیست/ استاندار قم با تأکید بر اینکه رسانه‌های قم همواره در مسائل کلان استان همکاری و تعامل دارند، گفت: خانه مطبوعات و تشکل‌های رسانه‌ای مورد حمایت ما هستند و سیاست قطعی مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سیاست مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است/ اهمیت رسانه‌ها را باید به مدیران استان گوشزد کرد
شناسه : 15138 | انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه همواره شنونده گفتار و نقطه نظرات اصحاب رسانه هستم، اظهار کرد: همگان به اهمیت رسانه‌ها در عصر ارتباطات اذعان دارند اما این اهمیت را باید بیشتر به مدیران دستگاه های اجرایی گوشزد کنیم و آنها را به اهمیت مطبوعات و رسانه ها و فضای مجازی اقناع کنیم.

وی تصریح کرد: بنده به جایگاه اهمیت رسانه واقف هستم و به مدیران دستگاه های دولتی و مسئولان روابط عمومی‌ها تاکید کردم که در مقابل اصحاب رسانه باید پاسخگو باشند.

استاندار قم در ادامه با بیان اینکه استان قم نیازمند بازنگری از نظر جایگاه مطبوعات و ارتباطات است، گفت: امروز قم ابعاد ملی و بین المللی دارد و اخبار و گزارش‌های استان به سرعت در ابعاد بین‌المللی انعکاس پیدا می کند.

سرمست با تأکید بر اینکه رسالت و اهمیت اصحاب رسانه قم فراتر از میانگین کشوری است، افزود: از یک طرف تمام عرصه بین المللی علیه تمامیت و حیثیت نظام سیاسی ما بسیج شده و از طرف دیگر ما هم باید به صورت یکپارچه در مقابل این جنگ رسانه ای ایفای نقش کنیم.

وی افزود: اینکه در داخل کشور بعضی مسائل حاشیه ای باعث تکدر و خدشه دار شدن فضای سیاسی بشود، خلاف مصالح کلی نظام است و البته این سخن به معنای محدود کردن گردش آزاد اطلاعات و فضای رسانه ای نیست.

استاندار قم با تأکید بر اینکه خوشبختانه رسانه‌های قم همواره در مسائل کلان استان همکاری و تعامل دارند، گفت: خانه مطبوعات و تشکل های رسانه ای مورد حمایت ما هستند و سیاست قطعی مدیریت استان حمایت از انجمن‌های صنفی است.

وی با بیان اینکه تشکل‌های رسانه‌ای برای ما قابل احترام هستند، گفت: در مرحله اول باید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مدافع و پاسخگوی حقوق خبرنگاران باشد و ما هم وظیفه داریم به احترام این سخت کوشی و فداکاری اصحاب رسانه حمایت کنیم.

استاندار قم در بخش پایانی سخنان خود، برقراری آرامش، اعتدال و امنیت را زمینه ساز توسعه استان و جذب سرمایه گذاری و رونق تولید عنوان کرد و گفت: خوشبختانه قم اسیر بحران هایی نشد که در استان های دیگر وجود داشت و استان از این نظر زبانزد است.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.