برپایی ۲۰۰ مراسم عقد در حرم حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری بیش از ۲۰۰ مراسم عقد طی ماه ربیع‌الأول در اتاق عقد حرم مطهر خبرداد و گفت: در میان ایام ماه ربیع، ۱۷ ربیع‌الأول با ۷۰ مراسم بیشترین آمار عقد را به خود اختصاص داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی ۲۰۰ مراسم عقد در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 15048 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی به تشریح فعالیت‌های اتاق عقد در ماه ربیع‌الأول پرداخت و اظهار کرد: در این ماه، ۲۰۰ مراسم عقد در اتاق عقد حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شده است و بیشتر مراجعان از شهرهای قم، تهران، اصفهان، کاشان، استان‌های شمالی کشور، اهواز و زنجان و همچنین تعدادی نیز از خارج از کشور بوده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ماه ربیع‌الأول ماه جشن و سرور بوده، بیشترین عقد با ۷۰ مراسم در روز ۱۷ ربیع‌الأول مصادف با ولادت نبی گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و ۳۰ مراسم عقد نیز در نهم ربیع‌الاول هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار شده است.

بهشتی‌پور تأکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در اعیاد و مناسبت‌های خاص مثل ۱۷ و ۹ ربیع‌الاول به زوجین فیش تبرکی مهمان‌سرای حضرت نیز اعطا می‌شود که بعد از مراسم عقد مهمان سفره بانوی کرامت باشند.

مدیرکل روابط عمومی حرم بانوی کرامت یادآور شد: اهدای تخته‌شاسی تصویر حرم مطهر، لوح تقدیر به زوجین، امضای پیمان‌نامه با حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط زوجین و متبرکات حرم بانوی کرامت از دیگر هدایایی عمومی است که به‌تمامی زوجینی که در حرم مطهر خطبه عقد آن‌ها جاری می‌شود اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.