برپایی ۲۰۰ مراسم عقد در حرم حضرت معصومه(س)

شهر بیست/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری بیش از ۲۰۰ مراسم عقد طی ماه ربیع‌الأول در اتاق عقد حرم مطهر خبرداد و گفت: در میان ایام ماه ربیع، ۱۷ ربیع‌الأول با ۷۰ مراسم بیشترین آمار عقد را به خود اختصاص داده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی ۲۰۰ مراسم عقد در حرم حضرت معصومه(س)
شناسه : 15048 | انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی به تشریح فعالیت‌های اتاق عقد در ماه ربیع‌الأول پرداخت و اظهار کرد: در این ماه، ۲۰۰ مراسم عقد در اتاق عقد حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شده است و بیشتر مراجعان از شهرهای قم، تهران، اصفهان، کاشان، استان‌های شمالی کشور، اهواز و زنجان و همچنین تعدادی نیز از خارج از کشور بوده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ماه ربیع‌الأول ماه جشن و سرور بوده، بیشترین عقد با ۷۰ مراسم در روز ۱۷ ربیع‌الأول مصادف با ولادت نبی گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و ۳۰ مراسم عقد نیز در نهم ربیع‌الاول هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان(عج) برگزار شده است.

بهشتی‌پور تأکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در اعیاد و مناسبت‌های خاص مثل ۱۷ و ۹ ربیع‌الاول به زوجین فیش تبرکی مهمان‌سرای حضرت نیز اعطا می‌شود که بعد از مراسم عقد مهمان سفره بانوی کرامت باشند.

مدیرکل روابط عمومی حرم بانوی کرامت یادآور شد: اهدای تخته‌شاسی تصویر حرم مطهر، لوح تقدیر به زوجین، امضای پیمان‌نامه با حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط زوجین و متبرکات حرم بانوی کرامت از دیگر هدایایی عمومی است که به‌تمامی زوجینی که در حرم مطهر خطبه عقد آن‌ها جاری می‌شود اهدا می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.