توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در سطح شهر قم ممنوع شد

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: اتوبوس‌های برون‌شهری اجازه تردد و توقف در سطح شهر را نداشته و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در سطح شهر قم ممنوع شد
شناسه : 11903 | انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، رضا پوریافر با بیان لزوم سامان‌دهی تردد اتوبوس‌های برون‌شهری در سطح شهر قم اظهار داشت: در حال حاضر ۶ پایانه متمرکز و ۲ پایانه غیرمتمرکز در شهر قم فعال بوده و نیازی به توقف اتوبوس‌های برون‌شهری در مکان دیگری نیست.

وی از ممنوعیت توقف اتوبوس‌های بین‌شهری در سطح شهر خبر داد و گفت: چنانچه اتوبوس‌های برون‌شهری در مکانی غیر از پایانه‌ها توقف کرده و مسافر سوار و یا پیاده کنند توسط پلیس توقیف‌شده و نسبت به آن‌ها اعمال قانون می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم همچنین از فک پلاک اتوبوس‌های بین‌راهی در ۷۲ تن توقف می‌کنند خبر داد و تصریح کرد: اراده سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم برای ساماندهی اتوبوس‌های بین‌راهی جدی است.

پوریافر خاطرنشان کرد: پایانه پارک‌سوار شمالی با مساحتی برابر ۶۷ هزار مترمربع نیز برای توقف اتوبوس‌های پاکستانی آماده بوده و این اتوبوس‌ها اجازه تردد و توقف در اطراف حرم مطهر به‌خصوص پارکینگ شرقی حرم را ندارند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه‌شده در این پارکسوار به‌صورت شبانه‌روزی است، خاطرنشان کرد: در کنار پارکسوار، به‌منظور انتقال زائرین به حرم مطهر حضرت معصومه(س) ایستگاه اتوبوس درون‌شهری مستقر است.

به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ماهانه  ۵۰ هزار زائر و مسافر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند می‌شوند.

نوشته های مشابه
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
نجات ۲ شهروند قمی در آتش‌سوزی خیابان گلزاری
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.