کشف ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم/ ۹۵ قاچاقچی دستگیر شدند

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم از كشف بیش از 3 تن و 570 کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 11 باند قاچاق طی سال جاری در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در قم/ ۹۵ قاچاقچی دستگیر شدند
شناسه : 10063 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به عملکرد فرماندهی انتظامی استان در زمینه کشف مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ در سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای امسال با اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران این فرماندهی بیش از ۳ تن و ۵۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم کشف شده است.

وی گفت: در مجموع کشفیات انواع مواد افیونی، تریاک با ۳ تن و ۱۲ کیلوگرم، حشیش با ۲۷۶ کیلوگرم، مرفین با ۲۰۵ کیلوگرم و هروئین ۲۰ کیلوگرم به ترتیب بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند.

این مقام مسئول با اشاره به انهدام ۱۱ باند قاچاق تهیه و توزیع مواد مخدر، افزود: در مدت مذکور ۹۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر در قم دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر، بر اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان تاکید کرد.

سردار آقاخانی گفت: لازم است شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از جرائم، هرگونه اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر را سریعاً از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۵۵۱۵ ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و یا شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن قدردانی از همکاری مطلوب شهروندان با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی در شناسایی، کشف جرائم و دستگیری مجرمان، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب این نیرو در شناسایی و کشف جرایم، قطعاً مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آن ها برخورد می شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.