نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شکوفایی قم در دوران فعلی مدیریت شهری رقم خورده است، گفت: اطراف جمکران با جایگاه این مسجد تناسبی ندارد و باید همه مسئولان برای رفع کمبودهای جمکران تلاش کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
شناسه : 83290 | انتشار : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد در دیدار شهردار قم و مدیران ارشد شهرداری، با تقدیر از خدمات ویژه شهرداری قم در ایام نیمه شعبان، اظهار کرد: شهرداری از جمله نهادهایی بود که کل مجموعه، مسئولان و عوامل آن همراه با مسئولان کشوری و با وحدت و همدلی پای‌کار بودند و خدمات ویژه‌ای داشتند.

وی تغییرات شهر قم در سال‌های گذشته را موردتوجه قرار داد و افزود: کسانی که در گذشته به قم آمده بودند امروز تغییرات را مشاهده می‌کنند که قابل قیاس و مقایسه با گذشته نیست و در دوران اخیر شکوفایی قم رقم خورده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در قم قابل‌رؤیت است، اذعان کرد: قم مرکز توجه دوست و دشمن است و خدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام و نظام است.

اجاق‌نژاد، دلیل برجستگی شهر قم را مسائل فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد با تصورات مختلفی وارد شهر می‌شوند اما ویژگی اصلی این شهر مسائل مذهبی و فرهنگی است.

وی با تقدیر از خدمات ارزشمند در آبادانی شهر اضافه کرد: قم با تمام شهرهای کشور متفاوت است و ارزش کار در این شهر با سایر مکان‌ها متفاوت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از وضعیت پیرامون مسجد مقدس جمکران، یادآور شد: اطراف مسجد جمکران با جایگاه این مسجد تناسبی ندارد و امروز جمکران ابعاد بین‌المللی دارد و در همه اقصی نقاط دنیا این مکان مقدس را می‌شناسند.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه باید همه مسئولان با مسائل جمکران درگیر شوند، مطرح کرد: برای جمکران باید برنامه‌ریزی کلان صورت گیرد و باید از ظرفیت کم‌نظیر در توسعه آن استفاده بهینه شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.