آماده‌سازی بوستان‌های منطقه ۴ قم برای خدمات نوروزی

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه ۱۲۸ بوستان در سطح منطقه وجود دارد، گفت: این بوستان‌ها به‌صورت محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در حال خدمات‌رسانی به زائران و مسافران هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی بوستان‌های منطقه ۴ قم برای خدمات نوروزی
شناسه : 83216 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی، با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه چهار، اظهار داشت: این منطقه از بزرگترین مناطق شهری و مساحتی معادل ۳ هزار هکتاری دارد.

وی با بیان اینکه ۱۲۸ بوستان در سطح منطقه وجود دارد، ابراز کرد: این بوستان‌ها به‌صورت محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه ای در حال خدمات‌رسانی به زائران و مسافران هستند و آماده‌سازی بوستان‌ها انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، اقداماتی در این راستا در سطح منطقه انجام شد، ادامه داد: المان‌های مختلف مرتبط با ماه مبارک رمضان و نوروز در سطح منطقه به همراه سفره هفت‌سین نصب‌شده است.

وی از رنگ‌آمیزی ۱۱۰ هزار متر طولی جداول، پایه‌ها، المان‌ها و مبلمان شهری منطقه در آستانه نوروز خبر داد و گفت: ۱۷۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه آماده‌سازی و در اختیار شهروندان، مسافران و زائران قرار دارد.

وی با اشاره به آماده‌سازی نمازخانه‌ها و برپایی نماز جماعت در بوستان‌های شاخص همزمان با نوروز تصریح کرد: ۴۵۰ مترمربع بنر اطلاع‌رسانی و راهنمای مسیر برای هدایت مسافران و زائران در سطح منطقه و بوستان‌های منطقه نصب‌شده است.

نوشته های مشابه
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.