آماده‌سازی بوستان‌های منطقه ۴ قم برای خدمات نوروزی

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه ۱۲۸ بوستان در سطح منطقه وجود دارد، گفت: این بوستان‌ها به‌صورت محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در حال خدمات‌رسانی به زائران و مسافران هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آماده‌سازی بوستان‌های منطقه ۴ قم برای خدمات نوروزی
شناسه : 83216 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز باستانی، با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در سطح منطقه چهار، اظهار داشت: این منطقه از بزرگترین مناطق شهری و مساحتی معادل ۳ هزار هکتاری دارد.

وی با بیان اینکه ۱۲۸ بوستان در سطح منطقه وجود دارد، ابراز کرد: این بوستان‌ها به‌صورت محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه ای در حال خدمات‌رسانی به زائران و مسافران هستند و آماده‌سازی بوستان‌ها انجام‌شده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با تأکید بر اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، اقداماتی در این راستا در سطح منطقه انجام شد، ادامه داد: المان‌های مختلف مرتبط با ماه مبارک رمضان و نوروز در سطح منطقه به همراه سفره هفت‌سین نصب‌شده است.

وی از رنگ‌آمیزی ۱۱۰ هزار متر طولی جداول، پایه‌ها، المان‌ها و مبلمان شهری منطقه در آستانه نوروز خبر داد و گفت: ۱۷۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه آماده‌سازی و در اختیار شهروندان، مسافران و زائران قرار دارد.

وی با اشاره به آماده‌سازی نمازخانه‌ها و برپایی نماز جماعت در بوستان‌های شاخص همزمان با نوروز تصریح کرد: ۴۵۰ مترمربع بنر اطلاع‌رسانی و راهنمای مسیر برای هدایت مسافران و زائران در سطح منطقه و بوستان‌های منطقه نصب‌شده است.

نوشته های مشابه
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.