شهردار قم موفق و کارآمد است/ سقائیان‌نژاد به شهرداری اعتبار داد

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه وجود شهردار موفق و کارآمد یکی از دستاوردهای مدیریت شهری قم است، گفت: امروز شهرداری قم اعتبار بسیاری پیدا کرده و تلاش داریم تا جایی که ضوابط و قوانین اجازه دهد از خدمات مستمر سقائیان‌نژاد استفاده کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهردار قم موفق و کارآمد است/ سقائیان‌نژاد به شهرداری اعتبار داد
شناسه : 83102 | انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری در جشن شکرانه خدمت مدیران شهری قم اظهار کرد: به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر قم از خدمات شهری تقدیر داریم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بزرگ‌ترین دستگاه خدمت‌رسانی در قم است، مطرح کرد: شهرداری قم با ۳ هزار نفر همکار مستقیم و ۳۰۰۰ نفر نیروی قراردادی، خدمت‌رسانی به مردم را دنبال می‌کند.

رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه وجود شهردار موفق و کارآمد یکی از دستاوردهای مدیریت شهری قم است، عنوان کرد: تلاش داریم تا جایی که ضوابط و قوانین اجازه دهد از خدمات مستمر شهردار قم استفاده کنیم.

محرری با اشاره به اینکه خدمات ماندگار در یاد مردم خواهد ماند، خاطرنشان کرد: تا سالیان سال مردم به یاد خواهند داشت که این پروژه و این محور در زمان سقائیان‌نژاد انجام شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار زیرساختی، مؤثر و هدف‌گذاری شده در قم رقم خورده است، تصریح کرد: جایگاه مدیریت شهری ظرف ۹ سال گذشته در سطح ادارات استان و کشور ارتقا پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه امروز شهرداری قم در سطح کشور حرف برای گفتن دارد، تأکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به جایگاه مدیریت شهری داشته است.

محرری با بیان اینکه امروز شهرداری قم اعتبار بسیاری پیدا کرده است، اضافه کرد: امروز به واسطه این اعتبار افراد بسیاری متقاضی ورود به عرصه مدیریت شهری در قم هستند.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ تحقق صددرصدی داشته است، گفت: رویکرد شهرداری در سال ۱۴۰۳ در بحث فرهنگی و ورزشی تقویت بیش‌تری خواهد داشت.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.