طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم به زودی تکمیل و رونمایی می‌شود

شهر بیست/ معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم به زودی تکمیل‌شده و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم به زودی تکمیل و رونمایی می‌شود
شناسه : 9947 | انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان از نهایی شدن طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم خبر داد و اظهار داشت: با مطالعه ترافیک شهر قم و بررسی نیازها و بایدهای ترافیکی طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم تدوین‌شده است.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با ابراز نگرانی از افزایش ۵۰ درصدی تردد خودروها در شهر قم، افزود: با توجه به افزایش ۵۰ درصدی خودرو و اقبال عموم از استفاده خودروی شخصی نیازمند تدوین طرح جامع حمل‌ و نقل در شهر قم بودیم.

ذاکریان ادامه داد: در طرح جامع حمل‌ و نقل، نقشه راه شهر در اجرای سیاست‌های کلان مانند چگونگی حمل‌ و نقل و پایانه مسافربری برون‌شهری مشخص می‌شود.

وی از اعلام عمومی این طرح در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌ زودی با تکمیل مطالعات و رفع  کاستی‌ها و بررسی جزئیات توسط کارشناسان این طرح در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم در پایان با تأکید بر لزوم همکاری همه ارگان‌های مرتبط با شهرداری، گفت: ارتقاء سطح کیفیت حمل‌ و نقل نیازمند منطبق شدن سیاست دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و مراجع قضایی با معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم است.

نوشته های مشابه
خانه تاریخی توکلی موزه «عاشورا» می‌شود
استقرار سیستم شست‌وشوی خطوط پردازش پسماند در سایت البرز
لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری باید تسهیل شود
افزایش ۳۰ درصدی صدور مجوز کتاب در قم
جابه‌جایی روزانه یکصد هزار نفر با اتوبوس در قم
پیشرفت ۶۵ درصدی تقاطع فردوسی صدوقی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.