طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم به زودی تکمیل و رونمایی می‌شود

شهر بیست/ معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم به زودی تکمیل‌شده و در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم به زودی تکمیل و رونمایی می‌شود
شناسه : 9947 | انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان از نهایی شدن طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم خبر داد و اظهار داشت: با مطالعه ترافیک شهر قم و بررسی نیازها و بایدهای ترافیکی طرح جامع حمل‌ و نقل شهر قم تدوین‌شده است.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با ابراز نگرانی از افزایش ۵۰ درصدی تردد خودروها در شهر قم، افزود: با توجه به افزایش ۵۰ درصدی خودرو و اقبال عموم از استفاده خودروی شخصی نیازمند تدوین طرح جامع حمل‌ و نقل در شهر قم بودیم.

ذاکریان ادامه داد: در طرح جامع حمل‌ و نقل، نقشه راه شهر در اجرای سیاست‌های کلان مانند چگونگی حمل‌ و نقل و پایانه مسافربری برون‌شهری مشخص می‌شود.

وی از اعلام عمومی این طرح در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌ زودی با تکمیل مطالعات و رفع  کاستی‌ها و بررسی جزئیات توسط کارشناسان این طرح در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم در پایان با تأکید بر لزوم همکاری همه ارگان‌های مرتبط با شهرداری، گفت: ارتقاء سطح کیفیت حمل‌ و نقل نیازمند منطبق شدن سیاست دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر و مراجع قضایی با معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.